№15-LVІ-VІІ від 13.06.2019 року, Про встановлення транспортного податку на 2020 рік

  • 21.07.2019

ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

№15-LVІ-VІІ

від 13.06.2019 року

 

Про встановлення транспортного податку на 2020 рік

 

Керуючись ст.267 Податкового кодексу України, ст.64 Бюджетного кодексу України, Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  на підставі п.  24 ч. 1 ст. 26, ч.1 ст.59, ч.1 ст.69 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань бюджету,економіки та фінансів

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Порядок сплати транспортного податку на території міста Фастів (додаток 1).
  2. Встановити ставку транспортного податку відповідно до п.4 Порядку сплати транспортного податку на території міста Фастів.
  3. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Фастівської міської ради оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Фастівської міської ради
  4. Рішення №6-LII-VII від06.2018 року «Про встановлення ставок та пільг зі сплати транспортного податку» визнати таким, що втратило чинність.
  5. Рішення набирає чинності з 01.01.2020 року.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на Фастівської ДПІ Васильківського управління    ГУ ДФС у Київській області          в межах своїх повноважень та на постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів.

 

Міський голова                                                                  М.В. Нетяжук

Цедзінська Л.В.                                                                    О.Б. Зикова

М.В. Cлободян

А.В. Мельниченко

 

Додаток

до рішення міської ради

 

 

Порядок сплати транспортного  податку на території міста Фастів

  1. Загальні положення

1.1 Транспортний податок встановлюється згідно з Податковим Кодексом України.

2 Механізм справляння та порядок сплати

2.1 Платники податку

2.1.1 Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього Положення є об’єктами оподаткування.

2.2 Об’єкт оподаткування

2.2.1Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

2.3 База оподаткування

2.3.1 Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього Положення.

2.4 Ставка податку

2.4.1 Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього Положення.

2.5 Податковий період

2.5.1 Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

2.6 Порядок обчислення та сплати податку

2.6.1 Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

2.6.2 Податкове/податкові  повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації              до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

2.6.3  Органи внутрішніх справ зобов’язані щомісячно у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку,  за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

2.6.4 Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

2.6.5 У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування             від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування,        а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

2.6.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

 

2.7  Порядок сплати податку

2.7.1 Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до бюджету міста згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

2.8  Строки сплати податку

2.8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

  1. Відповідальність платників за сплату податку та контроль за його надходженням до бюджету

               3.1.Платники транспортного податку несуть відповідальність                за неподання, несвоєчасне подання декларації з транспортного податку         до контролюючого органу, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати податку до бюджету міста відповідно до Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).

3.2. Контроль за своєчасністю подання декларації з транспортного податку до контролюючого органу, правильність його обчислення, повноту    і своєчасність сплати до бюджету здійснює  Фастівської ДПІ Васильківського управління    ГУ ДФС у Київській област і

Секретар міської ради                                                         С.А.  Ясінський

 

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

 

Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 25.03.2019 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення  ставок транспортного податку».

Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.

Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.504, каб.111,

тел.6-35-60, 6-02-14

 

25.03.2019 року

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Фастівської міської ради

«Про встановлення  ставок транспортного податку»

I.                   Визначення проблеми

Відповідно до Податкового кодексу України органам місцевого самоврядування надано право встановлення розміру ставок місцевих податків та зборів на території міста. Необхідність затвердження рішення Фастівської міської ради «Про встановлення  ставок транспортного податку» обумовлено нормами Податкового кодексу України. Проблема, яку передбачається розв’язати – це збільшення потенційних джерел надходжень до міського бюджету, збалансування інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання.

Встановлення транспортного податку у відповідності до чинного законодавства. Рішенням Фастівської міської ради «Про встановлення ставок транспортного податку»,  затверджується положення про визначення ставки, порядку обчислення та сплати транспортного податку на території м. Фастів, платників податку, об’єктів оподаткування, базу та ставки податку.

Враховуючи суть окресленої проблеми її вирішення неможливе за допомогою  ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, та потребує правового врегулювання шляхом прийняття відповідного рішення Фастівської міської ради. З метою приведення у відповідність до законодавства України, проблему передбачається вирішити шляхом  державного регулювання – прийняття рішення «Про встановлення ставок транспортного податку».

Впровадження даного регулювання є доцільним, оскільки регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети – приведення справляння транспортного податку на території міста Фастів у відповідність чинного законодавства.

Вирішення цієї проблеми допоможе збалансувати  інтереси таких груп:

 

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни V  
Держава V  
Суб’єкти господарювання, V  
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* V  

II.                Цілі державного регулювання

 

Основна мета розробки нормативно-правового акту – впорядкувати сплату транспортного податку на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1

Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Така альтернатива є неприйнятною

оскільки положення Податкового та

Бюджетного Кодексу України передбачають

встановлення місцевих податків і зборів

щорічно у встановлений термін.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта

Прийняття даного рішення забезпечить

встановлення чіткого і прозорого механізму

справляння та сплати транспортного

на території міста та відповідне

наповнення міського бюджету. Рішення

міської ради відповідатиме вимогам

Податкового та Бюджетного Кодексів

України, забезпечить фінансову основу

самостійності органу місцевого

самоврядування.

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні Відсутні
 

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта

Дотримання вимог податкового законодавства, забезпечення надходжень транспортного податку до бюджету. Застосування  у роботі нормативного акта з питань оподаткування, який відповідає вимогам чинного законодавства. Витрати на проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його оприлюднення

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) Відсутні Відсутні
Прийняття регуляторного акта Отримання можливості для покращення рівня соціальної захищеності територіальної громади в цілому та кожного мешканця міста. Для громадян-власників транспортних засобів сплата транспортного податку у сумі  25 000,00 грн .

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць * * * * 12
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків * * * * 100%

* – Інформація в розрізі суб’єктів господарювання відсутня.

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) Відсутні Відсутні
Прийняття регуляторного акта Забезпечення прозорих та зрозумілих умов з питань справляння, транспортного податку 25000, 00 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування, та середньострокова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового року.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Не прийняття регуляторного акта) 1 Альтернатива не прийнятна
Прийняття регуляторного акта 4  Забезпечує досягнення визначених цілей та повністю сприяє вирішенню проблем

 

 

Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1

Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні Витрати суб’єктів оподаткування на сплату транспортного податку, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку. Альтернатива не прийнятна. Порушення чинного законодавства (ст.10 ПКУ)
Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта

Виконання вимог діючого законодавства Витрати суб’єктів оподаткування на сплату транспортного податку Реалізація ст.10 Податкового кодексу України,щодо обов’язкового встановлення місцевою радою податку на майно (в частині транспортного податку)

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1

Не прийняття регуляторного акта

Порушення законодавства Х
Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акта

Досягнення встановлених цілей відбудеться лише за умови безпосереднього державного регулювання шляхом прийняття запропонованого акта. Цей спосіб досягнення цілей є найбільш оптимальним та доцільним оскільки відповідає вимогам чинного регулювання, забезпечує належні надходження до місцевого бюджету, які використовуватимуться на вирішення соціальних проблем населення міста, збільшення фінансування бюджетних програм. Зміни до чинного законодавства:

1.Податкового кодексу України

2. Бюджетного кодексу України

3. Зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

 

Запропоновані механізми регуляторного акту за допомогою яких можна розв’язати проблему. Основним механізмом вирішення проблеми повинно здійснюватись шляхом винесення на розгляд Фастівської міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення  ставок транспортного податку». Запропонований спосіб є єдиним шляхом вирішення проблеми і грунтується на загальнообов`язковому виконанні правовідносин у системі оподаткування. Дане рішення буде єдиним процедурним документом,відповідно до якого буде встановлена ставка транспортного податку на території міста Фастів.

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акту:

– Розробка проекту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення  ставок транспортного податку» та АРВ до нього.

– Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій та зауважень.

– Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогами статей 4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

– Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

– Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради. Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, сприятиме уникненню колізій в законодавстві. У органу місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання є всі можливі ресурси впровадження та виконання даного регуляторного акта, а саме діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування приймати зазначене рішення.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів господарської діяльності не підлягають розрахунку,оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок її обчислення, сплати та інші адміністративні процедури

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Термін дії запропонованого регуляторного акту не обмежений. У разі виникнення потреби у зв’язку із зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, можуть бути внесені зміни до запропонованого регуляторного акта.

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

– Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб)

– Загальна кількість платників транспортного податку – юридичних осіб (осіб);

– Загальна кількість платників транспортного податку – фізичних осіб (осіб);

– Загальна кількість платників податку;

– Загальні надходження до бюджету міста коштів від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тис.грн.):

– Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від юридичних осіб;

– Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від фізичних осіб;

– Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.;

– Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, %.

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Оцінка ефективності регуляторного акта буде здійснена за допомогою проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись фінансовим управлінням виконавчого комітету Фастівської міської ради.

З огляду на показники результативності, визначені у попередньому розділі аналізу регуляторного акта, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватись статистичним методом.

 

Заходи Відповідальний за надання інформації Відповідальний за обробку інформації
Аналіз інформації щодо суми надходжень до місцевого бюджету транспортного податку Фінансове управління виконавчого комітету ФМР Фінансове управління виконавчого комітету ФМР
Збір інформації щодо кількості суб’єктів господарювання,які пов’язані з виконанням вимог акта Фастівська ДПІ Васильківського управління    ГУ ДФС у Київській області Фінансове управління виконавчого комітету ФМР
Збір інформації щодо надходжень до місцевого бюджету від сплати  транспортного податку Фастівська ДПІ Васильківського управління    ГУ ДФС у Київській області Фінансове управління виконавчого комітету ФМР

 

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 28 січня 2019 р. по 20 лютого  2019 р.

Порядковий номер Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
1 Робочі зустрічі 1 Отримання інформації та пропозицій
2 Круглі столи 2 Отримання інформації та пропозицій
  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 12

питома вага групи суб’єктів підприємництва в загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

*так, як об’єктивно визначити кількість малого підприємництва на яких проблема справляє вплив не маємо можливості, беремо для розрахунку загальну кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється регулювання.

 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за п’ять років
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)  0 0 0
2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування 0 0 0
3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали) 0 0 0
4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)  0 0 0
5 Інші процедури (уточнити) (сплата податку) 24041,81 24041,81 120209,05
6 Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
24041,81 24041,81 120209,05
7 Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 12 12 12
8 Сумарно, гривень 288501,67 288501,67 1442508,35
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Розрахунок вартості 1 людино-години: норма робочого часу на 2019 рік становить при 40- годинному робочому тижні – 1993,0 годин. Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2019 році становить 4173,0 грн. та у погодинному розмірі 25,13 грн. ( ст.8 Закону України від 23.11.2018 року №2629-VIII «Про державний бюджет України на 2019 рік)

9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
1г*25,13=25,13грн. 25,13 125,65
10 Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
2г*25,13=50,26 грн. 50,26 251,30
11 Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
0 0 0
12 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік
0 0 0
13 Інші процедури (уточнити) 0 0 0
14 Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
75,39 75,39 376,95
15 Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 12 12 12
16 Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
904,68 904,68

 

4523,4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання платників податку не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженням лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення та інші адміністративні процедури.

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер Показник Перший рік регулювання (стартовий) За п’ять років
1 Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання 288501,67 1442508,35
2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування 904,68 4523,40
3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання 289406,35 2405073,10
4 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва 0 0
5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання 289406,35 2405073,10

 

Начальник фінансового управління                                                                 Л.В. Цедзінська

 

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

проекту рішення Фастівської міської ради

«Про встановлення  ставок транспортного податку»

 

Виконавець заходів відстеження – фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

Цілі прийняття акта: впорядкування сплати транспортного податку на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.

 

Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (04.03.19–14.03.19 рр.)

 

Тип відстеження заходів – базове.

 

Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення Податкового кодексу України, нормативно-правових актів, щодо визначення правомірності встановлення місцевих податків та зборів  рішенням органу місцевого самоврядування.

Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.

 

Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання данихрішення підготовлено відповідно до вимог ст.10, 12, 265, 267 Податкового кодексу України. Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності регуляторного акта використовується інформація Фастівської ДПІ Васильківського управління  ГУ ДФС у Київській області  та фінансового управління.

 

Аналіз отримання значень показників результативності

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності

 

Показники результативності 2017 р. 2018 р.
1 Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб) 7 12
кількість платників транспортного податку – юридичних осіб (осіб) 1 0
кількість платників транспортного податку – фізичних осіб (осіб) 6 12
2 Загальні надходження до бюджету міста коштів від сплати транспортного податку (тис.грн.): 191 666,66 288501,67
  Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від юридичних осіб 6250,00 0
Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від фізичних осіб 185 416,66 288501,67
3 Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб. 2 2
4 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, % 100 100

 

** Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються в друкованих засобах масової інформації.

Таким чином, рівень поінформованості суб’єктів господарювання (платників податків) та громадян міста з основних положень акта очікується на рівні 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та її виконавчого комітету – fastiv-rada.gov.ua у розділі «Регуляторна політика» та у місцевій газеті  «Перемога».

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності, органами місцевого самоврядування та Державними фіскальними органами

Висновки та рекомендації: Прийняття даного регуляторного акту забезпечить впорядкування сплати транспортного податку на території міста Фастів. Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

Начальник фінансового управління                                                              Л.В. Цедзінська

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ