Конкурс «Якість обслуговування в супермаркетах міста» завершено

Фастівчани

  • мають найменше зауважень до магазинів «Космо»,«Сільпо», «Watsons», «Столична ювелірна фабрика»;
  • радять  звернути увагу на швидкість та якість обслуговування магазинам «ЄВА», «COMFY», «Золотий вік»;
  • вважають низьким рівень обслуговування в магазинах «АЛЛО», «Київстар», «Лайфсел», «Комп’ютерний всесвіт», «Фокстрот», «Ельдорадо», «OLLA»;
  • кажуть, що найгірша ситуація (відповідно до усіх критеріїв оцінки) в магазинах «ЕКО», «Фуршет», «АТБ», «Бонус», «Червоний маркет», «Аврора»

Такими є результати голосування в рамках конкурсу «Якість обслуговування в супермаркетах міста», який тривав протягом червня. Споживачам було запропоновано оцінити роботу 21 мережевого магазину по 5 критеріям оцінки.

Листи з результатами та аналізом голосування будуть направлені керівникам мережевих магазинів та супермаркетів для використання в роботі з метою покращення обслуговування населення.

Дякуємо усім, хто долучився до голосування та висловлював свою думку!

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ