КП ФМР „Фастівське бюро технічної інвентаризації”

  • 20.01.2020

Особистий прийом громадян:

директор

Ушакова Людмила Іванівна

Вівторок, середа, четвер

з 9.00 до 12.30

 

Біографічна довідка директора Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації»

 Ушакова Людмила Іванівна 24 вересня 1978 року народження вища освіта, є працівником підприємства з 2010 року, керівником КП ФМР «Фастівське БТІ» працює за контрактом з 2018 року.

Тел. 045-65-6-02-11

 

Населені пункти зони обслуговування КП ФМР ФАСТІВСЬКЕ БТІ

ПЛАН 2024 РОЗВИТКУ

 

 

Режим роботи та адреса:

 

Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00

П`ятниця                  з 8.00 до 16.00

Обідня перерва       з 12.30 до 13.15

Вихідні дні:              субота та неділя

Останній четвер кожного місяця – архівний день.

Стіл замовлень кабінет № 1 не працює.

 Адреса:

м. Фастів, Київська область

вул. Івана Ступака, 1 (бувша Радянська)

(2 поверх)

Тел.045-65-6-02-11 – директор

045-65-6-25-27 – заступник директора (земельні питання)

045-65-5-20-06 – техніки з інвентаризації нерухомого майна

045-65-5-11-35 – головний бухгалтер

 

КП ФМР «Фастівське БТІ» є юридичною особою  і здійснює свою діяльність на основі господарського розрахунку відповідно до чинного законодавства та статуту підприємства.

Основною  діяльністю підприємства є задоволення потреб фізичних та юридичних осіб м. Фастова та Фастівського району в послугах пов’язаних з:

  • технічною інвентаризацією, паспортизацією та оцінкою об’єктів нерухомого майна, незалежно від форм власності;
  • експертною оцінкою об’єктів нерухомого, рухомого майна, незалежно від форми власності;
  • виконання усіх видів землевпорядних робіт;
  • надання довідок, витягів з документів що є в наявності архіву Підприємства.

      Підприємство є учасником господарських відносин і здійснює господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), має відокремлене майно і несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна .

 

КП ФМР «Фастівське БТІ»  інформує про те, що з 01.01.2024 року по землевпорядним роботам будуть застосовуватися наступні тарифи:

  1. Визначення кадастрового номеру на земельну ділянку (по державному акту)
  • 1 земельна ділянка – 4200,00 грн.
  • 2 земельні ділянки – 6500,00 грн.
  1. Визначення кадастрового номеру

– на неприватизовану земельну ділянку – 4500,00 грн.

  1. Виготовлення проекту землеустрою – 5800,00 грн.
  2. Поділ однієї земельної ділянки

– на дві окремі – 5000,00 грн.

– на  три  окремі – 7000,00 грн.

  1. Об’єднання земельних ділянок – 4500,00 грн.
  2. Технічна документація по виправленню технічних помилок – 4200,00 грн.
  3. Виготовлення обмінного файлу – 1000,00 грн.
  4. Технічна документація по зміні конфігурації земельної ділянки – 4200,00 грн.
  5. Виготовлення кадастрового плану – 2000,00 грн.
  6. Винесення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) – від 2000,00 грн. ( 400,00 грн. межовий знак).

 

Тарифи послуг

 

  1. Визначення кадастрового номера на земельну ділянку

(по державному акту) – 2301,00 грн.

2 ділянки                       – 3510,00грн.

Необхідні документи:

  • копію Державного акта завірити нотаріально;
  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного  номера.
  1. Визначення кадастрового номера на неприватизовану

земельну ділянку     – 3003,00 грн

Необхідні документи:

  • рішення розпорядника земель про надання  дозволу на розробку

землевпорядної документації;

  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера;
  • копія  генерального плану та поетажного плану;
  • копія права власності на нерухоме майно посвідчене нотаріально.
  1. Виготовлення проектів землеустрою – 3822,00 грн.

       Необхідні документи:

  • рішення розпорядника земель про надання дозволу на розробку

землевпорядної документації;

  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера;
  • копія звернення  до розпорядника земель стосовно надання земельної ділянки.
  1. Поділ однієї земельної ділянки на дві окремі – 4056,00 грн.

                                                               на три окремі  – 6006,00 грн   

Необхідні документи:

  • копію Державного акта завірити нотаріально;
  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера;
  • заява погодження на розподіл земельної ділянки завірена

нотаріально.

  1. Об`єднання земельних ділянок –  2574,00 грн.

Необхідні документи:

  • копії Державних актів завірити нотаріально;
  • копія особистих паспортів (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційних номерів;
  • заяви погодження на об`єднання земельних ділянок завірена

нотаріально.

  1. Технічна документація по виправленню технічних помилок –

від   2574,00 грн.

Необхідні документи:

  • копію Державного акта завірити нотаріально;
  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера.
  1. 7. Виготовлення обмінного файлу – 351,00 грн.

Необхідні документи:

  • копія Державного акта;
  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера.
  1. Технічна документація по зміні конфігурації земельної ділянки –

      від 2574,00 грн.

Необхідні документи:

  • копія Державного акта ;
  • копія особистого  паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера;
  • заява про згоду на зміну конфігурації земельної ділянки завірити нотаріально.

9  Виготовлення кадастрового плану – 1265,00 грн.

Необхідні документи:

  • копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • копія ідентифікаційного номера;
  • копія  генерального плану ;
  • копія права власності на нерухоме майно.
  1. Винесення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) – 300,00 грн за один межовий знак.
  2.   Виготовлення технічного паспорта на квартиру –  від  1200,00 грн.

на приватний житловий будинок   –  від  1500,00 грн.

При оформленні замовлення на інвентаризацію нерухомого майна

проводиться попередня оплата, повна вартість робіт

визначається при отриманні документації.

Проведення первинної інвентаризації нерухомого майна.

Необхідні документи:

  • будівельний паспорт;
  • повідомлення про початок будівельних робіт будівельної інспекції в Київській області;
  • оригінал та копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • оригінал та копія державного акту на земельну ділянку або витяг з Державного реєстру.
  1. Виготовлення технічного паспорта для юридичних осіб ціна –

          за домовленням.

  1. Копія технічного паспорта – від 500,00 грн.
  2. Заповнення штампів в будинкових книгах – від 385,00 грн.

Необхідні документи:

  • право власності на будинок, квартиру, т.д., якщо змінився власник – ксерокопію правовстановлюючого документу та інформаційної довідки;
  • оригінал та копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • оригінал та копія ідентифікаційного номера;
  • технічний паспорт на нерухоме майно – оригінал.
  • будинкова книга – оригінал
  1. Видача довідки про наявність чи відсутність майна – від 135,88 грн.

      на одну особу.

Необхідні документи:

  • особистий паспорт;
  • довідка про склад сім`ї.

16      Видача довідки для оформлення спадщини – від 460,00 грн.

Необхідні документи:

–      право власності на будинок, квартиру, т.д.

–      запит нотаріуса

  • оригінал та копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
  • оригінал та копія ідентифікаційного номера;
  • при наявності приватизованої земельної ділянки Державний акт на землю (копія);
  • Свідоцтво про смерть оригінал та копія ;
  • технічний паспорт на нерухоме майно – оригінал.

 

  1. Надання юридичних консультацій з питань оформлення нерухомості –            безкоштовно.
  1. Експертна оцінка на житловий будинок  від – 1154,00 грн;

на квартиру від –  900,90 грн.

Інформаційні послуги за одним фактом передавання однієї інформації

зі звіту про оцінку становить:

– у разі, коли оціночна вартість об`єкта оцінки становить не більше як

29999 грн. вартість – 984,00 грн. в т.ч. ПДВ- 20%;

  • у разі, коли оціночна вартість об`єкта оцінки становить від

30 000 грн. до 300 000 грн. вартість 1704,00 грн. в т.ч. ПДВ- 20%;

  • у разі, коли оціночна вартість об`єкта оцінки становить більше як

300 000 грн. вартість – 1860,00 грн. в т.ч. ПДВ- 20%;

Необхідні документи:

–     копія права власності на будинок, квартиру;

–     копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);

–     копія ідентифікаційного номера;

–      копія технічного паспорта;

–      копія права власності на земельну ділянку для обслуговування

житлового будинку і господарських споруд з витягом про реєстрацію.

 

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ