Нетрадиційні методи формування художньо-естетичної компетентності у дітей середнього дошкільного віку

Фастівський навчально-виховний комплекс «ДНЗ – ЗОШ І–ІІІ ст. №3» зібрав вихователів середніх груп ЗДО міста на засідання проблемної групи з теми «Нетрадиційні методи формування художньо-естетичної компетентності у дітей середнього дошкільного віку».

Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-естетичної діяльності. Вона  виконує функцію позитивно-емоційного збагачення, викликає емоції радості, захоплення, натхнення, задовольняє гостру потребу дітей у самовиявленні і є одним із найулюбленіших занять. У цьому виді діяльності дошкільники виявляють високу зацікавленість і, що важливо, невелику стомлюваність.Саме на цьому наголосила методист Центру інноваційних освітніх технологій Вікторія Шуляк у вступному слові.

Керівник проблемної групи вихователь ЗДО № 5 «Сонечко»  Юлія Губанова ознайомила з принципами, завданнями, методами та прийомами формування художньо-естетичної компетентності.

Заняття «У пошуках рукавички», що підготувала та провела вихователь різновікової групи  НВК № 3 Наталія Трачук стало прикладом того як інтегрувати у художню діяльність інші напрямки навчання дітей середнього дошкільного віку.

Вихователь-методист закладу Вікторія Мангер провела майстер-клас з використання нетрадиційних технік малювання, який поглибив учасників у світ безмежної творчої уяви.З метою  закріплення  педагогами набутого, методист Центру ІОТ Вікторія Шуляк  провела рефлексію «Піраміда знань».

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ