Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями для розташування зовнішньої реклами на території міста Фастів

                                                                         Додаток 4

                                                                                                  до рішення виконавчого

                                                                                                          комітету Фастівської  міської

                                                                                            ради  від                 №

 

 

Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями для розташування зовнішньої реклами на території міста Фастів

 

  1. Плата за право тимчасового користування місць для розташування зовнішньої реклами на території міста  Фастова  (далі – плата), складається з базових тарифів (таблиця 1) та коригуючих коефіцієнтів (таблиця 2), на які послідовно перемножується базова плата.
  2. Плата не враховує податок на додану вартість який має бути обчислений додатково відповідно до законодавства та вартість послуг проектних організацій, які мають відповідні ліцензії.

 

Таблиця 1.

 

п/п

Вид зовнішньої рекламиОдиниця виміру зовнішньої рекламиБазова

плата за місяць (грн.)

1.Білборд:

·   подвійний

·   призматрон

·   беклайт

·   спарені подвійні

 

За 1 кв. м  рекламної площі

 

2,80

2,80

2,80

2,80

 
2. 

 

Щити на фасаді будинку,  банер, панно, рекламна вивіска, світлова вивіска, світловий короб, на фасаді будинку або в іншому місці, холдери, брандмауер

За 1 кв. м  рекламної площі до 10 кв.м.

За 1 кв.м. рекламної площі від 10 кв.м. і більше

 

12,00

 

 

10,00

 

 
3.Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території буд. майданчикаЗа 1 кв. м  рекламної площі10,00 
4.Лайтпостер, сіті-лайт , що стоїть окремоЗа одиницю20,00 
5.Лайтпостер, ротафіші, сіті-лайт, лайт-бокс що є складовою частиною павільйону, кіоску, тощоЗа одиницю25,00 
6.Електронне табло, “рядок, що біжить”, світлова газета, яка розташована на фасадіЗа одиницю50,00 
7.Тимчасова виносна спеціальна конструкція, штендерЗа одиницю60,00 
8.Конструкція на даху будинку (будівлі, споруди)За одиницю250,00 
9.Кронштейн

·  на стіні будівлі

·  стовпі, опорі освітлення

·  на кіоску

 

За одиницю

 

50,00

 
10.Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводіЗа одиницю300,00

 

 
11.Тумба, об’ємна просторова конструкція, що стоїть окремо, стели, пілони, пілларсиЗа одиницю60,00 
12.Телевізійний екранЗа одиницю400,00 
13.Транспарант – перетяжка над вулицеюЗа 1 кв. м  рекламної площі80,00 
14.Прапор, парасоля, намет, які використовуються як рекламоносіїЗа одиницю20,00 
15.Торгівельний павільйон, кіоск, які використовуються як рекламоносіїЗа одиницю150,00 
16.Телефонна кабіна, урна,  інші елементи зовнішнього благоустрою, що використовуються як рекламоносіїЗа одиницю5,00 
17.Художньо-просторова композиція (зелені насадження, фітокомпозиції), що використовуються як рекламоносії.За 1 кв. м  рекламної площі20,00

 

 

 
18.Інформація на транспортіЗа одиницю30,00 

 

Таблиця 2.

 

Рекламно-інформаційне зонування та коефіцієнти диференціації базового тарифу у залежності від зони розміщення об’єктів зовнішньої реклами (ОЗР)

 

Характеристика зониПерелік основних вулицьВимоги обстеженняКоефіцієнт
 

 

 

 

 

Зона 1

Центральні вулиці міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зона 2

Включає основні в’їздні магістралі та вулиці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зона 3

Включає території інших вулиць

 

 

 

 

 

Центральні вулиці:

Привокзальна площа,

Завокзальна площа,

вул. Соборна,

вул. Гагаріна,

вул. Зигмунда Козара,

вул. Шевченка,

вул. Л. Толстого,

вул. Строкова,

вул. Івана Ступака,

вул. А. Саєнка до № 10,

вул. Івана Мазепи,

вул. С. Петлюри,

вул. Брандта

вул. Героїв Танкістів,

вул. Небесної Сотні,

вул. Ярослава Мудрого

 

 

 

 

вул. Київська,

вул. Житомирська,

вул. Галафеєва,

вул. Якубовського,

об’їзна дорога,

вул. Андрія Шептицького

вул. Свято-Покровська,

вул. Козацької Слави

вул. Комарова

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші вулиці

 

 

 

 

В зоні І повністю зберігається архітектурно – просторова структура, що історично складалася. Розміщення об’єктів зовнішньої реклами можливе за типовими індивідуальними проектами, розробленими на підставі архітектурно – планувальних завдань.

 

 

 

 

 

 

 

В зоні 2 можливе і доцільне розміщення типових та спеціальних конструкцій, які мають розміщуватися за індивідуальними проектами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В зоні 3 можливе і доцільне розміщення типових та інших рекламних конструкцій, типи та розміри яких, а також місця розташування мають бути передбачені проектними розробками.

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

  Керуючий справами                                                                                 Л. О. Тхоржевська       

 

 

    БІЛЬШЕ НОВИН

    ДИВИТИСЬ