Про деякі питання щодо надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів у 2020 році

  • 19.12.2019

                ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00

                                                               Р І Ш Е Н Н Я

№ 14-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

Про деякі питання щодо надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів у 2020 році

З метою розвитку партнерства з громадськими організаціями ветеранів та залучення їх до розв’язання проблем цільових груп населення м. Фастова, а також забезпечення ефективного і прозорого використання коштів міського бюджету, відповідно до Національної стратегії розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки, затвердженої Указом Президента України від 26 лютого 2016 року № 68/2016, постанов Кабінету Міністрів України № 1049 від 12.10.2011 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації)  яких надається  фінансова  підтримка», № 156 від 14.02.2018 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів», керуючись п.22 ч.1 ст.26 та ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

міська рада

            В И Р І Ш И Л А :

1.Затвердити Порядок проведення конкурсу із визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими організаціями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів міського бюджету (додаток 1).

2.Затвердити Порядок використання коштів міського бюджету, які надаються громадським організаціям ветеранів (додаток 2).

3.Затвердити Положення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції (додаток 3).

4.Затвердити Положення про проведення моніторингу виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) громадськими організаціями ветеранів, які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів (додаток 4).

5.Внести відповідні зміни до Програми підтримки громадських організацій ветеранів на 2019-2020 роки, затвердженої рішенням Фастівської міської ради VІІ скликання №6-ХLVІ-VІІ від 11 грудня   2018 року.

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Фастівської міської ради та голову постійної депутатської комісії з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, боротьби з корупцією, зв’язків зі ЗМІ, громадськістю та політичними партіями.

Міський голова                                                           М.В. Нетяжук

 

Додаток 1

до рішення міської ради

№ 14-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

                                                                               

ПОРЯДОК

проведення конкурсу із визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими організаціями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів міського бюджету

  1. Порядком проведення конкурсу із визначення програм (проектів, заходів) (далі – Порядок) визначено механізми організації та проведення конкурсів із визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими організаціями ветеранів, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів міського бюджету (далі – конкурс), принципи використання коштів міського бюджету громадськими організаціями ветеранів, а також проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), визнаних переможцями конкурсу.

Проведення конкурсу відбувається в рамках реалізації Програми підтримки громадських організацій ветеранів на 2019-2020 роки, затвердженої рішенням Фастівської міської ради VІІ скликання №6-ХLVІ-VІІ від 11 грудня   2018 року.

 

  1. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

захід – сукупність дій, необхідних для виконання громадській організації ветеранів конкретного завдання в рамках програми або проекту, чи окремо протягом визначеного періоду часу;

конкурсна документація – пакет документів, які затверджуються конкурсною комісією і містять вимоги щодо оформлення громадськими організаціями ветеранів конкурсних пропозицій;

конкурсна комісія – тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а також виконання інших повноважень, визначених у цьому Порядку;

конкурсна пропозиція – пакет документів, які готуються громадськими організаціями ветеранів для участі в конкурсі;

організатор конкурсу – виконавчий комітет Фастівської міської ради;

програма – комплекс завдань та заходів, розроблених і здійснюваних громадською організацією ветеранів з метою розв’язання найважливіших проблем розвитку держави, міста та суспільства, розрахованих на один бюджетний рік;

проект – комплекс заходів, розроблених і здійснюваних громадською організацією ветеранів щодо досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (не більше півроку);

прохідний бал – визначена конкурсною комісією мінімальна сума балів, яку конкурсна пропозиція має отримати на третьому етапі конкурсу для включення її до рейтингу конкурсних пропозицій, на підставі якого визначаються переможці конкурсу;

рейтинг конкурсних пропозицій – складений конкурсною комісією перелік конкурсних пропозицій у порядку зменшення кількості балів, отриманих конкурсними пропозиціями;

учасник конкурсу – громадська організація ветеранів, яка подала конкурсну пропозицію для участі у конкурсі.

  1. Головним розпорядником бюджетних коштів є виконавчий комітет Фастівської міської ради.
  2. Одержувачами коштів міського бюджету є громадські організації ветеранів, які відповідно до положень Порядку визнані переможцями конкурсу.
  3. Конкурсна комісія утворюється розпорядженням міського голови, яка затверджує:

1) пріоритетні напрями, з метою вирішення яких мають бути розроблені громадськими організаціями ветеранів програми (проекти, заходи).

До пріоритетних напрямів можуть бути віднесені:

визначені як пріоритетні у Законах України, актах Кабінету Міністрів України, рішеннях Фастівської  міської ради та її виконавчого комітету.

визначені  виконавчим комітетом Фастівської міської ради на основі збору пропозицій громадських організацій ветеранів ;

2) текст оголошення про проведення конкурсу, в якому зазначаються:

пріоритетні завдання, що відповідають зазначеним у загальнодержавних та/або місцевих програмах, з метою вирішення яких розроблено учасниками конкурсу програми (проекти, заходи);

перелік видів діяльності;

вимоги до конкурсної пропозиції;

граничний обсяг фінансування за рахунок бюджетних коштів однієї програми (проекту, заходу);

адреса, за якою приймаються конкурсні пропозиції;

строки подання конкурсних пропозицій;

строки проведення конкурсу;

3) форму заяви про участь у конкурсі;

4) форму програми (проекту, заходу) та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

5) форму інформації про діяльність громадської організації ветеранів;

6) форму фінансового та підсумкового звіту про виконання договору та обсягу використання коштів міського бюджету.

  1. Оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація, яка містить затверджені конкурсною комісією форми: заяви про участь у конкурсі, опису програми (проекту, заходу) та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), – оприлюднюються організатором конкурсу на власному офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб не пізніше періоду, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проектів, заходів).

При цьому строк приймання конкурсних пропозицій не має бути меншим ніж 30 днів із дня оголошення проведення конкурсу.

У разі неподання жодної конкурсної пропозиції конкурсна комісія має право подовжити строк приймання конкурсних пропозицій до одного місяця.

У тексті оголошення про проведення конкурсу зазначаються вимоги до конкурсної пропозиції, що не суперечать нормам законодавства.

  1. Для участі в конкурсі громадські організації ветеранів подають до виконавчого комітету Фастівської міської ради конкурсні пропозиції.
  2. Громадська організація ветеранів може подавати на конкурс кілька конкурсних пропозицій.

Конкурсні пропозиції подаються організаторові конкурсу у друкованій та електронній формі за адресою та у строки, які визначені в оголошенні про проведення конкурсу.

Організатор конкурсу видає учасникові конкурсу довідку із зазначенням дати надходження конкурсної пропозиції та переліком наданих документів.

Подані конкурсні пропозиції не повертаються учасникові конкурсу.

  1. Конкурсна пропозиція включає:

1) заяву про участь у конкурсі, складену за формою, затвердженою конкурсною комісією, із зазначенням найменування громадської організації ветеранів та назви програми (проекту, заходу) за підписом керівника або уповноваженої особи громадської організації;

2) опис програми (проекту, заходу) та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), за формою, затвердженою конкурсною комісією. Опис програми (проекту, заходу) має містити мету і завдання, план реалізації, із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі, очікувані результати та конкретні результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), інформацію про цільову аудиторію, залучені до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) інші інститути громадянського суспільства, способи інформування громадськості про хід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), детальний кошторис витрат та джерела фінансування;

3) листи-підтвердження органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, наукових установ, інститутів громадянського суспільства, інших установ та організацій (в разі їх залучення до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

4) інформацію про діяльність громадської організації ветеранів, зокрема про досвід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела фінансування, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення, за формою, затвердженою конкурсною комісією.

Конкурсна пропозиція складається державною мовою.

Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, несе учасник конкурсу.

  1. 10. Конкурсна комісія утворюється у складі не менше семи осіб. ЇЇ персональний склад затверджується розпорядженням міського голови.

Організатор конкурсу на власному веб-сайті протягом трьох робочих днів із дати затвердження персонального складу конкурсної комісії розміщує інформацію про усіх її членів, яка містить:

1) прізвище, ім’я, по батькові члена конкурсної комісії;

2) місце роботи, посаду члена конкурсної комісії;

3) найменування організації, яку представляє член конкурсної комісії, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ (крім членів конкурсної комісії, які є представниками організатора конкурсу).

Конкурсна комісія на першому засіданні затверджує регламент роботи.

До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу, представники міської ради та представники інститутів громадянського суспільства.

Чисельність посадових осіб місцевого самоврядування (представників організатора конкурсу) не повинна перевищувати 50 відсотків кількості членів конкурсної комісії.

Члени конкурсної комісії здійснюють свої повноваження на громадських засадах.

Не може бути членом конкурсної комісії особа, що є керівником, членом керівних органів або працівником учасника конкурсу.

Члени конкурсної комісії зобов’язані не допускати конфлікту інтересів під час розгляду конкурсних пропозицій.

Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член конкурсної комісії зобов’язаний повідомити про конфлікт інтересів та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню ним обов’язків.

Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виключає з її складу члена комісії, у якого виявлено конфлікт інтересів.

Якщо конфлікт інтересів виявлено після ухвалення конкурсною комісією рішення про визначення переможців конкурсу, зазначене рішення підлягає перегляду. Індивідуальні оцінки члена конкурсної комісії, в якого виявлено конфлікт інтересів, не враховуються.

Засідання конкурсної комісії проводяться за потреби, про що повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за три робочих дні до його проведення.

Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виводить з її складу члена комісії, який двічі поспіль не взяв участі у засіданні конкурсної комісії, за умови його повідомлення за три робочі дні до проведення засідання.

Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу конкурсної комісії.

  1. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.

За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Усі рішення, прийняті конкурсною комісією, зазначаються в протоколі, який підписується присутніми на її засіданні членами комісії.

Рішення конкурсної комісії розміщуються протягом трьох робочих днів на веб-сайті організатора конкурсу.

Учасникові конкурсу на його вимогу видається копія протоколу засідання конкурсної комісії.

  1. Конкурсна комісія за потреби може приймати рішення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції. Перевірка проводиться відповідно до Положення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції.
  2. Організатор конкурсу не допускає громадські організації ветеранів до участі в конкурсі у разі, коли:

інформація, зазначена в конкурсній пропозиції, не відповідає інформації про громадську організацію ветеранів, що міститься у відкритих державних реєстрах;

громадська організація ветеранів відмовилася від участі у конкурсі шляхом надсилання його організаторові офіційного листа;

громадська організація ветеранів перебуває у стадії припинення (ліквідації);

конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого конкурсною комісією строку подання конкурсних пропозицій та/або не в повному обсязі;

установлено факт порушення громадською організацією ветеранів вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів, із застосуванням заходу впливу за таке порушення (крім попередження);

  1. Конкурсна комісія може приймати рішення стосовно недопущення конкурсної пропозиції до участі у конкурсі у разі, коли:

громадська організація ветеранів не виконала (не реалізувала) програми (проекти, заходи), для виконання (реалізації) яких надавалася фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів у попередньому бюджетному періоді;

за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю) установлено факт порушення громадською організацією ветеранів вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів, без застосування заходу впливу за таке порушення (крім попередження).

  1. Конкурс проводиться шляхом оцінювання поданих пропозицій громадських організацій ветеранів, формування рейтингу конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу відповідно до зазначеного рейтингу та обсягу бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів).
  2. Конкурс проводиться у три етапи.

На першому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції на відповідність запланованих заходів пріоритетним завданням, визначеним конкурсною комісією, та зазначеним у загальнодержавних та/або місцевих програмах.

Конкурсна комісія приймає рішення про участь у другому етапі конкурсу конкурсних пропозицій, щодо яких більшість її членів зробила висновок про їх відповідність зазначеному критерію.

За результатами оцінювання конкурсних пропозицій, конкурсна комісія може оголосити додатковий збір конкурсних пропозицій.

Додатковий збір конкурсних пропозицій відбувається шляхом розміщення оголошення на офіційному веб-сайті організатора конкурсу, відповідно до цього Порядку.

Термін, протягом якого повідомляються громадські організації ветеранів, встановлюється конкурсною комісією та  не має перевищувати 15 робочих днів.

  1. На другому етапі конкурсу проводиться відкритий захист конкурсних пропозицій.

Рішення конкурсної комісії про проведення відкритого захисту оприлюднюється на веб-сайті організатора конкурсу не пізніше ніж за три робочих дні до початку відкритого захисту. Представники громадськості та засобів масової інформації мають право бути присутніми під час відкритого захисту як спостерігачі.

Захист конкурсної пропозиції здійснює керівник або уповноважений представник учасника конкурсу.

Захист конкурсної пропозиції здійснюється державною мовою.

Коли учасник конкурсу письмово відмовився від відкритого захисту або не з’явився на відкритий захист  конкурсної  пропозиції (без поважних причин та попередження), конкурсна комісія приймає рішення про припинення його участі в  конкурсі, про що надсилає письмове повідомлення.

Якщо учасник конкурсу не може з’явитися на відкритий захист конкурсної пропозиції через поважні причини (хвороба, смерть близької особи, стихійне лихо тощо), конкурсна комісія має право прийняти рішення про перенесення відкритого захисту конкурсної пропозиції.

Термін, на який переноситься відкритий захист конкурсної пропозиції, має бути узгоджений із учасником конкурсу, але відтермінування не має перевищувати 5 робочих днів.

  1. На третьому етапі конкурсу члени конкурсної комісії шляхом проставлення балів від 0 до 5 індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції за такими критеріями:

відповідність програми (проекту, заходу) її (його) меті;

реалістичність досягнення і значущість очікуваних результатів та результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

очікувана ефективність використання коштів міського (співвідношення кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), та очікуваних результатів виконання (реалізації) програми (проекту, заходу));

рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення, необхідного для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), досвід провадження діяльності у відповідній сфері.

Індивідуальні оціночні листи членів конкурсної комісії та результати оцінки всіх конкурсних пропозицій додаються до протоколу засідання конкурсної комісії.

  1. Конкурсна комісія на своєму засіданні підсумовує результати оцінки конкурсних пропозицій, складає рейтинг конкурсних пропозицій.

Рейтинг конкурсних пропозицій впорядковується за балами від більшого до меншого.

У разі коли конкурсні пропозиції набирають однакову кількість балів, вище рейтингове місце займає конкурсна пропозиція, яка має вищі результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) із застосуванням принципу економного та ефективного використання коштів міського бюджету. Відповідне рішення затверджується конкурсною комісією.

Конкурсна комісія на своєму засіданні може визначити прохідний бал. У разі встановлення прохідного балу до рейтингу конкурсних пропозицій включаються конкурсні пропозиції, що набрали суму балів, яка дорівнює прохідному балу або перевищує його.

  1. Рейтинг конкурсних пропозицій оприлюднюється на веб-сайті організатора конкурсу.
  2. Рішення конкурсної комісії про результати оцінки конкурсних пропозицій може бути оскаржене учасником конкурсу у тижневий строк шляхом надсилання відповідного повідомлення організаторові конкурсу, а в разі незгоди і рішенням організатора конкурсу – в установленому чинним законодавством України порядку.
  3. Після затвердження міського бюджету на відповідний бюджетний період, конкурсна комісія на підставі рейтингу конкурсних пропозицій, в межах передбаченого обсягу фінансування приймає рішення щодо визначення переможців конкурсу та обсягів бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу).

Переможці конкурсу протягом 20 календарних днів після оголошення результатів конкурсу зобов’язані повідомити організатору конкурсу про те, чи буде на проект, який став переможцем конкурсу, надаватися фінансова підтримка іншими організаторами конкурсів за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів та про прийняте рішення щодо вибору одного організатора конкурсу, від якого будуть отримувати фінансування.

На підставі зазначеного рішення та інформації, наданої переможцем конкурсу, організатор конкурсу протягом 25 робочих днів затверджує перелік громадських організацій ветеранів, визначених переможцями конкурсу. Організатор конкурсу укладає договори про виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) (далі – договір) із громадськими організаціями ветеранів .

  1. Договір повинен містити:

1) опис та план виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі;

2) обов’язки організатора конкурсу щодо фінансування програми (проекту, заходу), із зазначенням строків такого фінансування;

3) обов’язки громадської організації ветеранів щодо оприлюднення та подання організаторові конкурсу інформації про час і місце проведення заходів, передбачених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), матеріалів, підготовлених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), проміжних та підсумкових звітів;

4) права, обов’язки і відповідальність сторін у разі дострокового припинення виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) чи їх фінансування;

5) умови, передбачені законодавством, та умови, щодо яких досягнуто взаємної згоди.

Договір має містити зобов’язання громадської організації ветеранів про повернення коштів міського бюджету у разі невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу).

Забороняється надання фінансової підтримки на виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) громадським організаціям ветеранів, якщо фінансування передбачається за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів, розпорядником яких є інший організатор конкурсу.

Під час укладання договорів із переможцями конкурсу рекомендований конкурсною комісією обсяг коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) ними відповідної програми (проекту, заходу) може бути змінений з метою приведення кошторису програми (проекту, заходу) у відповідність із вимогами бюджетного законодавства та принципами економного та ефективного використання коштів міського бюджету.

Переможець конкурсу під час укладання договору та затвердження кошторису витрат в межах затвердженого обсягу видатків на програму (проект, захід) може надавати уточнені розрахунки витрат, пов’язані зі зміною чинних норм та нормативів, цін та тарифів на товари та послуги. Збільшення загального обсягу витрат за однією статтею або включення статей, які не були передбачені у проекті, але безпосередньо відповідають цілям програми (проекту, заходу), можливі лише за поданням переможцем конкурсу відповідного обґрунтування.

  1. У разі, коли переможець конкурсу письмово відмовляється від виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), організатор конкурсу приймає рішення про перерахування відповідних коштів міського бюджету іншому конкурсанту.
  2. Організатор конкурсу розміщує на власному веб-сайті розроблені переможцями конкурсу плани заходів та іншу інформацію, пов’язану з виконанням (реалізацією) програм (проектів, заходів).

 

Міський голова                                                                  М.В. Нетяжук

 

Додаток 2

до рішення міської ради

№ 14-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

Порядок використання коштів міського бюджету, які надаються

громадським організаціям ветеранів

  1. Цей Порядок визначає особливості використання коштів, передбачених в міському бюджеті для надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів.
  2. Кошти міського бюджету, громадським організаціям ветеранів, спрямовуються на:

1) реалізацію програм (проектів, заходів) громадських організацій ветеранів за результатами конкурсу, а саме:

відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, пов’язаних із вшануванням та увічненням пам’яті борців за незалежність України у ХХ  столітті, ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань та політичних репресій, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, становленням соборності та державності, проголошенням незалежності України, а також відвідування військових поховань і військових пам’ятників;

проведення спортивно-реабілітаційних заходів;

проведення тренінгів, курсів, навчальних семінарів, засідань за круглим столом та інших інформаційно-просвітницьких заходів відповідно до тематики програми (проекту, заходу);

проведення заходів із військово-патріотичного виховання.

2) адміністративні витрати на організаційне та матеріально-технічне забезпечення громадських об’єднань для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а саме:

оренду нежитлових приміщень, у разі відсутності у громадських об’єднань власних приміщень, або наданих їм безоплатно відповідно до статті 20 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

оплату комунальних послуг, у межах середніх норм споживання щодо приміщень, в яких громадське об’єднання провадить свою статутну діяльність;

оплату праці (матеріальне заохочення) для трьох штатних працівників;

придбання канцелярських товарів;

оплату послуг зв’язку та з обслуговування оргтехніки;

оплату послуг з придбання та використання програм бухгалтерського обліку.

Під час складання конкурсної пропозиції та кошторису витрат на реалізацію програми (проекту, заходу) не більше 20 відсотків загального обсягу коштів фінансової підтримки закладається на адміністративні витрати.

  1. За рахунок коштів міському бюджету, що спрямовуються на фінансову підтримку громадських організацій ветеранів, можуть здійснюватися видатки на:

оплату послуг залучених спеціалістів (плата за договором про надання послуг), що передбачаються тільки для оплати послуг спеціалістів, які залучаються до підготовки, реалізації проекту або проведення заходу на підставі цивільно-правових договорів (видатки на оплату послуг залучених спеціалістів не мають перевищувати 20 відсотків загального обсягу бюджетних коштів фінансової підтримки, які призначаються для реалізації програми (проекту, заходу);

оренду приміщень, території, споруди;

художнє та технічне оформлення місць реалізації програми (проекту, заходу);

оплату транспортних послуг (у тому числі оренду транспортних засобів);

оренду обладнання, оргтехніки;

оплату поштових витрат та послуг зв’язку;

оплату поліграфічних та інформаційних послуг;

придбання канцелярських та господарчих товарів, необхідних для проведення програм (проектів, заходів);

оплату витрат на проїзд, харчування та проживання ветеранів війни та особам, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» , «Про  правовий  статус  та  вшанування  пам’яті  борців  за  незалежність  України  у  XX  столітті»  та  «Про  жертви нацистських   переслідувань»   (які залучені до виконання програми (проекту, заходу) в межах норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів»);

одноразове навчання працівника громадського об’єднання, відповідального за підготовку та проведення тендера (торгів), у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за тендерною процедурою;

витрати, обумовлені специфікою реалізації програми (проекту, заходу), за умови, що такі витрати були зазначені у конкурсній пропозиції, яку визначено переможцем конкурсу.

  1. Забороняється використання коштів міського бюджету на:

1) придбання основних товарів (меблів, оргтехніки, комп’ютерів, транспортних засобів тощо);

2) виконання програм (проектів, заходів), метою яких є отримання прибутку;

3) надання матеріальної допомоги, грантів та інших видів виплат населенню;

4) оплату фуршетів та банкетів;

5) пропагування діяльності релігійних та політичних організацій.

  1. Громадська організація ветеранів , яка визнана переможцем конкурсу та отримала фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, подає після виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) організаторові конкурсу фінансовий та підсумковий звіти про виконання договору та обсяг використаних коштів міського бюджету, за формою та у строк, визначеними конкурсною комісією.

Підсумковий звіт має містити опис та перелік завдань, виконаних у рамках програми (проекту, заходу); результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу); у разі невиконання умов договору повністю або частково – причини такого невиконання; оцінку рівня зацікавленості та задоволення потреб цільової аудиторії, на яку спрямовувалася програма (проект, захід).

  1. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому чинним законодавством України порядку.

7.Облік надходжень та використання коштів міського бюджету відображається в документах бухгалтерського обліку, а також у бюджетній та фінансовій звітності громадських організацій ветеранів в установленому чинним законодавством України порядку.

8.Контроль за цільовим використанням коштів міського бюджету здійснюється згідно з чинним законодавством.

 

Міський голова                                                                  М.В. Нетяжук

 

Додаток 3

до рішення міської ради

№ 14-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

                                                                                

Положення

про проведення перевірки достовірності інформації,

 зазначеної у конкурсній пропозиції

  1. Положення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції, визначає процедуру здійснення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції, яка подана громадськими організаціями ветеранів для участі в конкурсі із визначення програм (проектів, заходів), для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів міського бюджету.
  2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

Громадські організації  ветеранів – громадські об’єднання, які відповідно до статуту (положення) захищають права та інтереси ветеранів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян України, які потребують соціальної підтримки, а також провадять діяльність із забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;

конкурсна комісія – тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а також виконання інших повноважень, визначених Порядком використання коштів міського бюджету громадськими організаціями ветеранів та проведення конкурсів із визначення програм (проектів, заходів);

конкурсна пропозиція – комплект документів, які готуються громадськими організаціями ветеранів для участі в конкурсі.

  1. Перевірка проводиться членами конкурсної комісії, у разі прийняття нею відповідного рішення, яке оформлюється протоколом.

Якщо перевірка потребує спеціальних знань, до неї можуть залучатися відповідні фахівці, про що зазначається в протоколі.

  1. Представник громадської організації ветеранів під час проведення перевірки має право:

одержувати копії рішень конкурсної комісії про проведення перевірки;

бути присутнім під час проведення перевірки;

одержувати та ознайомлюватися із матеріалами перевірки;

надавати письмові пояснення, зауваження або заперечення, які додаватимуться до довідки про перевірку;

оскаржувати в порядку, установленому чинним законодавством України, неправомірні, на його погляд, дії перевіряючих.

  1. Члени конкурсної комісії під час перевірки зобов’язані:

повно, об’єктивно та неупереджено здійснювати перевірку достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції;

дотримуватися ділової етики у взаємовідносинах з представниками громадських організацій ветеранів;

не втручатися у статутну діяльність громадських організацій ветеранів.

  1. При прийнятті рішення щодо проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції, члени конкурсної комісії обирають зі свого складу не менше трьох осіб, які здійснюють перевірку, про що зазначається у протоколі.
  2. Перед початком перевірки члени конкурсної комісії, які її проводять, надають керівнику громадської організації ветеранів рішення конкурсної комісії про проведення перевірки та представляють документи, які засвідчують особу.

Члени конкурсної комісії перевіряють і аналізують інформацію, наведену в конкурсній пропозиції.

  1. Члени конкурсної комісії, які проводять перевірку за місцезнаходженням громадської організації ветеранів, отримують від керівника громадської організації ветеранів документи та інші відомості на підтвердження інформації, наведеної в конкурсній пропозиції.
  2. У разі недопущення членів конкурсної комісії до проведення перевірки за місцезнаходженням громадської організації ветеранів або ненадання необхідної інформації для проведення перевірки складається відповідний акт у довільній формі та підписується перевіряючими.
  3. Строк здійснення перевірки не може перевищувати п’яти робочих днів.
  4. За результатами проведеної перевірки складається довідка, яка має містити такі відомості:

дату складання довідки;

прізвище ім’я та по батькові осіб, які здійснювали перевірку;

найменування громадської організації ветеранів.

результати перевірки;

рекомендації (за наявності).

  1. Довідка складається у двох примірниках, один з яких передається на розгляд конкурсній комісії, а другий – керівнику громадської організації ветеранів та підписується обома сторонами. До довідки можуть додаватися документи, копії документів, пояснення тощо, які є невід’ємною її частиною.

Керівник громадської організації ветеранів має право під час підписання довідки письмово надати свої пояснення, зауваження або заперечення, які будуть її невід’ємною частиною.

У випадку відмови від підписання довідки, члени конкурсної комісії, які проводили перевірку, роблять у ній запис про те, що громадської організації ветеранів ознайомився зі змістом довідки, але підписати її відмовився.

Довідка розглядається на засіданні конкурсної комісії та за результатами її розгляду приймається відповідне рішення.

 

Міський голова                                                                  М.В. Нетяжук

 

 

Додаток 4

до рішення міської ради

№ 14-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

                                                                                

Положення

про проведення моніторингу виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) громадськими організаціями  ветеранів, які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів

  1. Моніторинг виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) громадськими організаціями ветеранів, які отримують фінансову підтримку за рахунок коштів міського бюджету (далі – моніторинг), проводиться за ініціативи конкурсної комісії, про що робиться відмітка у протоколі засідання.

Після прийняття рішення щодо проведення моніторингу члени конкурсної комісії обирають зі свого складу не менше трьох осіб, які здійснюють моніторинг, про що відмічається у протоколі.

До проведення моніторингу можуть залучатися представники інститутів громадянського суспільства.

  1. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

Громадські організації  ветеранів – громадські об’єднання, які відповідно до статуту (положення) захищають права та інтереси ветеранів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян України, які потребують соціальної підтримки, а також провадять діяльність із забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;

конкурсна комісія – тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а також виконання інших повноважень, визначених у Порядку використання коштів міського бюджету, які надаються  громадськими організаціями  ветеранів.

  1. Моніторинг – комплекс взаємопов’язаних заходів організаційного та правового характеру щодо отримання, аналізу, зберігання та використання інформації про реалізацію програм (проектів, заходів), результативних показників стосовно досягнення поставленої мети, завдань у пріоритетних напрямках.

Основними завданнями моніторингу є:

отримання об’єктивної інформації про якість виконання програм (проектів, заходів), а також прогнозування щодо подальшого впровадження результатів;

забезпечення ефективного використання бюджетних коштів;

забезпечення статистичною та аналітичною інформацією щодо успішності реалізації програм (проектів, заходів).

  1. Моніторинг відбувається шляхом перевірки стану реалізації заходів програм (проектів, заходів), збору та аналізу інформації, звітів громадських організацій ветеранів, інформації в ЗМІ тощо.

У моніторингу може застосовуватися анкетування учасників програми (проекту, заходу) та організаторів.

  1. За результатами моніторингу складається моніторинговий звіт, до якого додаються висновки, рекомендації чи зауваження щодо результатів виконання програм (проектів, заходів).
  2. Моніторинговий звіт має включати таку інформацію:

назву програми (проекту, заходу);

найменування громадської організації  ветеранів;

обсяг бюджетних коштів, витрачених на виконання програм (проекту, заходу);

дані про кількість учасників програми (проекту, заходу) та повноту охоплення цільової аудиторії;

наявність роздаткової та поліграфічної продукції;

наявність інформаційної підтримки програми (проекту, заходу);

відповідність результативних показників виконання програми (проекту, заходу) запланованим результативним показникам;

дата та місце проведення моніторингу;

додаткова інформація (за потреби).

  1. У разі недопущення членів конкурсної комісії для проведення моніторингу складається відповідний акт у довільній формі та підписується учасниками моніторингу.
  2. Моніторинговий звіт складається у двох примірниках, один із яких передається конкурсній комісії, другий – керівнику громадської організації ветеранів, та підписується обома сторонами. До довідки можуть додаватися документи, копії документів, пояснення тощо, які є невід’ємною її частиною.

Керівник громадської організації ветеранів має право під час підписання моніторингового звіту письмово надати свої пояснення, зауваження або заперечення, які будуть її невід’ємною частиною.

У випадку відмови від підписання моніторингового звіту, члени конкурсної комісії, які проводили моніторинг, роблять запис в ньому про те, що керівник громадської організації  ветеранів ознайомився зі змістом моніторингового звіту, але підписати його відмовився.

 

Міський голова                                                                  М.В. Нетяжук

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ