Про організацію придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, у м. Фастові Київської області

  • 23.04.2019

                                                                                                                      ПРОЕКТ

                              ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

Про організацію придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, у м. Фастові Київської області.

 

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 березня 2019 року №164-р «Про виділення коштів на здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації у м. Фастові Київської області», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 25 березня 2019 року № 182 «Про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету Київської області», рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 63 від 22.02.2019 року «Про виділення коштів з резервного фонду міського бюджету на придбання житла для відселення мешканців аварійного будинку по вул. Садова,10, м. Фастів, Київської області»,  з метою соціального захисту постраждалих мешканців житлового багатоквартирного будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області, в зв’язку з необхідністю придбання житла для відселення постраждалих осіб внаслідок вибуху в житловому багатоквартирному будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області, який стався 14 грудня 2018 року, відповідно до ст.ст. 50, 111, 113 Житлового кодексу УРСР, глави 17 Кодексу цивільного захисту України, керуючись ст.ст. 25, 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Порядок придбання житла мешканцям , які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, у м. Фастові Київської області (Додаток № 1).
  2. Створити комісію з відбору пропозицій для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області, та затвердити її склад (Додаток № 2).
  3. Затвердити Положення про комісію з відбору пропозицій для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області (Додаток № 3).
  4. За письмовою заявою громадян надати право виконавчому комітету Фастівської міської ради купувати житло меншої площі, ніж мали у власності громадяни, які потребують відселення із квартир, які визнані аварійними або непридатними для проживання внаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася 14 грудня 2018 року через вибух в житловому багатоквартирному будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів, постійну комісію з питань комунальної власності та житлово – комунального господарства та секретаря міської ради.

 

Міський голова                                                                                      М.В. Нетяжук

 

 

                                                                                                                             Додаток 1

до рішення міської ради

 

                                                                          Порядок
придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного

житлового будинку по вул. Садовій, 10, у м. Фастові Київської області.

 

  1. Порядок придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, у м. Фастові Київської області (далі – Порядок), квартири яких визнані аварійними або непридатними для проживання внаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася 14 грудня 2018 року через вибух в даному житловому багатоквартирному будинку, розроблено відповідно до ст.ст. 4, 5, 50, 111, 113 Житлового кодексу Української РСР, ст. 86 Кодексу цивільного захисту України, на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 березня 2019 року №164-р «Про виділення коштів на здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації у м. Фастові Київської області», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 25 березня 2019 року № 182 «Про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету Київської області», рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 63 від 22.02.2019 року «Про виділення коштів з резервного фонду міського бюджету на придбання житла для відселення мешканців аварійного будинку по вул. Садова,10, м. Фастів, Київської області».
  2. Згідно з Порядком, придбання житла здійснюється для наступної категорії осіб (далі – Постраждалі особи): спадкоємці, власники та співвласники квартир, які визнані аварійними або непридатними для проживання внаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася 14 грудня 2018 року через вибух в житловому багатоквартирному будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області за їх бажанням.
  3. Придбання житла Постраждалим особам, відповідно до Порядку здійснюється виконавчим комітетом Фастівської міської ради за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету України, резервного фонду обласного бюджету Київської області, резервного фонду міського бюджету міста Фастова та за рахунок коштів Постраждалих осіб.
  4. Забезпечення житлом Постраждалих осіб здійснюється за умови добровільної передачі Постраждалими особами житла, яке належить їм на праві приватної власності і знаходиться у аварійному або непридатному для проживання стані, внаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася 14 грудня 2018 року через вибух в житловому багатоквартирному будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області, у комунальну власність територіальної громади м. Фастова в особі Фастівської міської ради.
  5. Постраждалі особи подають до виконавчого комітету Фастівської міської ради заяви, а саме:

5.1. Заяву  про згоду на їх відселення з аварійного або непридатного для проживання житла та придбання житла за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету України, резервного фонду обласного бюджету Київської області та резервного фонду міського  бюджету міста Фастова у межах м. Фастів та інших населених пунктів України.

До заяви Постраждалою особою обов’язково додаються:

  • копія паспорта або за його відсутності іншого документа, що посвідчує особу;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • копії правовстановлюючих документів на житло;
  • копія технічного паспорту на житло;
  • відомості щодо зареєстрованих осіб (копія довідки про склад сім’ї, адресної картки тощо);
  • документи, що підтверджують отримані суми страхового відшкодування (у разі відсутності договору страхування – пояснення Постраждалої особи у заяві про причини не проведення страхування);
  • інформація про заведення спадкової справи, відомості про спадкоємців.

5.2. Заяву про зобов’язання добровільно передати житло, яке належить йому/їм на праві приватної власності і знаходиться у аварійному або непридатному для проживання стані, внаслідок надзвичайної ситуації, у комунальну власність територіальної громади м. Фастова в особі Фастівської міської ради.

  1. Для придбання житла Постраждалим особам, Фастівська міська рада утворює комісію з відбору пропозицій для придбання житла (надалі – Комісія) та затверджує її склад. Комісія утворюється у складі представників Фастівської міської ради та її виконавчих органів, КП ФМР «Фастівське БТІ» і КП ФМР “Фастівська ЖЕК”.

У разі потреби, голова  Комісії або особа, яка його заміщає, може залучати до її роботи експертів та консультантів, спеціалістів.

  1. Рішенням Фастівської міської ради затверджується Положення про Комісію з відбору пропозицій для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області.
  2. Комісією здійснюється процедура відбору пропозицій для придбання житла Постраждалим особам.
  3. Придбання житла здійснюється в межах граничної вартості придбання житла, встановленої рішенням Фастівської міської ради № 20-VI-VII від 04.04.2019 року «Про встановлення граничної вартості придбання житла міста Фастова Київської області для мешканців, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, у м. Фастові, Київської області».

Вартість придбання 1 кв. метра загальної площі житла не повинна перевищувати 11 834,00 грн./кв.м, встановлену рішенням Фастівської міської ради _______ «Про встановлення граничної вартості одного квадратного метра житла для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10 у місті Фастові Київської області».

У разі якщо ціна 1 кв.м. житла згідно експертного звіту  менша ніж 11 834,00 грн./кв.м, залишок виділеної граничної суми на придбання житла Постраждалим особам повертається до бюджетів різних рівнів та не може бути використаний для оплати різниці площі даного житла.

  1. Витрати, пов’язані з проведенням незалежної оцінки вартості житла, сплатою передбачених законодавством податків, зборів, платежів, послуг нотаріуса покладаються на продавця.
  2. Придбання житла для Постраждалих осіб та відбір пропозицій, як правило, здійснюються, виходячи з принципу придбання рівноцінного житла: з тією ж кількістю кімнат та рівноцінною загальною площею. За відсутності на первинному та вторинному ринках по м. Фастів рівноцінного житла, допускається за письмовою згодою Постраждалих осіб:

– придбання житла з тією ж кількістю кімнат, але меншою (більшою) загальною площею;
– придбання житла рівноцінною загальною площею, але більшою (меншою) кількістю кімнат;

– придбання житла з меншою (більшою) загальною площею та більшою (меншою) кількістю кімнат одночасно;

– придбання житла більшою загальною площею, ніж та, яку мала Постраждала особа, та за більшою ціною, ніж виділена для закупівлі конкретному громадянину,  у разі оплати різниці площі за рахунок коштів громадян, яким надаватиметься дане житло, але не більше ніж 11 834,00 грн./кв.м.

  1. У разі, якщо Постраждала особа мала у власності дві і більше квартир, житло буде придбане за вибором Постраждалого:

– за кожну окрему квартиру буде придбано окремий об’єкт житла за умовами пункту 11 цього Положення;

– взамін всіх квартир, які мала у власності Постраждала особа, буде придбано один об’єкт житла за ціною, яка складається із суми вартості всіх його квартир, але у межах граничної вартості придбання житла;

– взамін всіх квартир, які мала у власності Постраждала особа, буде придбано один об’єкт житла за ціною, який є більшою від суми вартості всіх його квартир, виділеної для закупівлі житла у разі оплати різниці за рахунок коштів Постраждалих осіб, яким надаватиметься дане житло.

  1. При придбанні індивідуальних житлових будинків, вартість земельної ділянки не включається у вартість придбання житла.

У разі придбання частини житлового будинку з відповідною частиною земельної ділянки, така частина  будинку повинна мати конкретне користування, що підтверджується довідкою про конкретне користування, правовим документом або висновком БТІ про технічну можливість поділу та виділення частини в натурі.

  1. Оплата різниці площі та/або вартості житла за рахунок коштів Постраждалих осіб, здійснюється шляхом перерахування Постраждалими особами зазначених коштів безпосередньо продавцю.
  2. Житло, яке буде купуватись, повинно бути повністю придатним для проживання, відповідати встановленим санітарним та технічним вимогам, без необхідності проведення ремонтних робіт капітального характеру, про що спеціалістами ЖЕК складається відповідний документ.
  3. Придбання житла для Постраждалих осіб та відбір пропозицій здійснюється на підставі незалежної оцінки вартості житла, що проводиться суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання. Вартість придбання житла затверджується Фастівською міською радою.
  4. За результатами проведення процедури відбору пропозицій для придбання житла Постраждалим, Комісією визначається найкраща пропозиція житла придатного для проживання в межах граничної вартості придбання житла.
  5. За результатами проведення відбору та поданням Комісії Фастівською міською радою приймається рішення  про придбання  житла для Постраждалих осіб, із затвердженням  вартості придбання житла та визначенням уповноваженої особи на укладення та підписання договорів купівлі-продажу нерухомого майна.
  6. Придбання житла для Постраждалих осіб здійснюється за нотаріально посвідченими трьохсторонніми договорами купівлі-продажу житла, які підлягають державній реєстрації.
  7. На підставі заяв Постраждалих осіб передбачених п.5.2 даного Порядку, про передачу житла у комунальну власність територіальної громади м. Фастова, яке належить їм на праві приватної власності та знаходиться у аварійному або непридатному для проживання стані, Фастівською міською радою приймається рішення про надання згоди та прийняття у комунальну власність даного житла.
  8. Передача житла у комунальну власність територіальної громади м. Фастова, здійснюється на підставі нотаріально посвідчених договорів. Право власності на це майно за територіальною громадою м.Фастова виникає з моменту державної реєстрації.
  9. Витрати, пов’язані з передачею житла у комунальну власність територіальної громади м.Фастів покладаються на Постраждалих осіб (проведення незалежної оцінки житла, сплатою передбачених законодавством податків, зборів, платежів, послуг нотаріуса).

 

 

Секретар міської ради                                                                                     С.А. Ясінський

 

 

 

Додаток 2

до рішення міської ради

 

СКЛАД
комісії з відбору пропозицій для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області

 

Голова комісії – Ясінський С.А., секретар Фастівської міської ради;

Заступник голови комісії – Кабанець О.О., начальник управління соціального

захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради;

Секретар комісії – Пеньківська І.В. завідувач сектору раціонального використання

майна  Фастівської міської ради;

 

 

Члени комісії:

 

Міхеєва О.О. – начальник фінансово-господарського відділу, головний бухгалтер

виконавчого комітету Фастівської міської ради;

Хімерик О.В. – начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних

осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень виконавчого комітету

Фастівської міської ради;

Ушакова Л.І. – директор КП ФМР „Фастівське бюро технічної інвентаризації” (за

згодою);

Мосійчук Д.Л. – головний спеціаліст юридично – правового забезпечення

юридичного управління;

Лагута О.М. – завідувач сектору житлової політики, квартирного обліку,
розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ;

Юхта О.В.  – начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю;

Жорник С.М. – головний інженер КП ФМР “Фастівська ЖЕК” (за згодою).

 

 

Секретар міської ради                                                                                    С.А. Ясінський

 

 

 

 

Додаток 3

до рішення міської ради

 

ПОЛОЖЕННЯ
про комісію  з відбору пропозицій для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області

 

  1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комісія з відбору пропозицій для придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області (далі – Комісія) – це робочий орган, на який покладено функції з організації та проведення процедури відбору пропозицій для придбання житла.

1.2. Метою створення Комісії є організація та проведення процедури відбору пропозицій для придбання житла на засадах колегіальності та неупередженості на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від  20 березня 2019 року №164-р «Про виділення коштів на здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації у м. Фастові Київської області», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 25 березня 2019 року № 182 «Про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету Київської області» та рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 63 від 22.02.2019 року «Про виділення коштів з резервного фонду міського бюджету на придбання житла для відселення мешканців аварійного будинку по вул. Садова,10, м.Фастів, Київської області».

1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, нормами Житлового кодексу УРСР, Кодексу цивільного захисту України, вищевказаними розпорядженнями Кабінету Міністрів України, голови Київської обласної державної адміністрації, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету та Порядком
придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області.

1.4. Комісія з відбору пропозицій для придбання житла утворюється рішенням Фастівської міської ради, яким затверджується її склад. Комісія утворюється у складі представників Фастівської міської ради та її виконавчих органів, КП ФМР «Фастівське БТІ» і КП ФМР  “Фастівська ЖЕК”.

У разі потреби голова Комісії або особа, яка його заміщає, може залучати до її роботи експертів та консультантів, спеціалістів.

1.5. Придбання житла здійснюється для наступної категорії осіб (далі – Постраждалі): спадкоємці, власники квартир, співвласники квартир, які визнані аварійними або непридатними для проживання внаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася 14 грудня 2018 року внаслідок вибуху в житловому багатоквартирному будинку по вул. Садовій, 10, в м. Фастові Київської області.

 

  1. СКЛАД КОМІСІЇ

 

2.1. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.

2.2.Кількісний та персональний склад Комісії затверджуються рішенням Фастівської міської ради.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ, ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ КОМІСІЇ

 

3.1. Основним завданням Комісії є відбір пропозицій для придбання житла Постраждалим особам.

3.2. Формою роботи Комісії є засідання, які проводяться щотижня або у разі необхідності, у визначений день головою Комісії. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше  половини її членів.

3.3. Секретар Комісії здійснює прийом пропозицій та перевіряє наявність документів визначених п.5.2 Положення.

3.4. Комісія, відповідно до покладених на неї завдань, повинна розглянути та прийняти рішення щодо найкращої пропозицій житла для придбання житла Постраждалим особам.

3.5. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосували не менше, ніж ½ від складу Комісії. У разі набрання рівної кількості голосів, вирішальним є голос головуючого.

Рішення приймається в присутності Постраждалих осіб або їх законних представників щодо яких розглядається пропозиція про придбання житла.

За письмовою заявою Постраждалих осіб рішення Комісії може прийматися за їх відсутності з подальшим повідомленням про прийняте рішення.

3.6. Постраждалі особи повинні надати письмову згоду щодо прийнятого рішення.

3.7. Комісія має право одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань.

3.8. Голова Комісії здійснює керівництво її діяльністю, скликає засідання для прийняття рішення і несе відповідальність за виконання покладених на Комісію повноважень.

У разі відсутності голови Комісії його обов’язки тимчасово виконує  заступник голови Комісії.

3.9. Секретар Комісії готує необхідні матеріали для роботи Комісії, повідомляє членів Комісії та Постраждалих осіб про дату, час та місце проведення засідання, веде протокол засідання та зберігає відповідні матеріали про роботу Комісії та повідомляє про результати засідання учасників відбору.

У разі відсутності секретаря Комісії його обов’язки тимчасово виконує за рішенням членів Комісії інший член Комісії.

 

  1. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

4.1. Комісія подає оголошення в засобах масової інформації та на офіційному веб – сайті Фастівської міської ради інформацію про початок прийому пропозицій для придбання житла Постраждалим особам.

4.2. В оголошенні зазначається: замовник, джерело фінансування, інформація про предмет відбору, подання пропозицій із зазначенням  адреси, умови проведення відбору (вимоги до житла, витрати для учасника, тощо) та відповідний перелік документів.

Учасниками відбору можуть бути: юридичні, фізичні особи та фізичні особи підприємці.

4.3. Учасники, які бажають надати на розгляд Комісії свої пропозиції для придбання житла, повинні надіслати (надати)  відповідний пакет документів визначений п.3.1 Положення на адресу: 08500, Київська область, м. Фастів, пл. Соборна, 1, каб. 313 тел. (04565) 6-31-02.

4.4. Учасник відбору, який подає пропозицію відповідає за достовірність наданих документів.

  1. УМОВИ ВІДБОРУ

5.1. Запропоноване на розгляд Комісії житло має відповідати наступним вимогам:

– житло повинно бути розташоване у багатоквартирних будинках, житлових будинках, введених в експлуатацію,  на первинному чи вторинному ринках міста Фастова або інших населених пунктів України;

– житло повинно бути придатним для проживання, благоустроєним та відповідати встановленим санітарно-технічним вимогам, (що підтверджується відповідним документом виданим ЖЕК);

– житло не повинно бути визнаним аварійним або таким, що підлягає зносу;

–  відсутність заборгованості по комунальних послугах, телефону (за наявності) та інших платежах;

– житло повинно бути вільним від реєстрації в ньому громадян (на момент укладення договору купівлі-продажу);

– наявність технічного паспорту на житло, що оформлений відповідно до чинного законодавства.

– відсутність обмежень та обтяжень (інформаційна довідка з Єдиного реєстру заборон відчудження об’єктів нерухомого майна або інформаційна довідка БТІ ).

5.2. Для участі у відборі учасниками подається заява та засвідчені в установленому порядку документи:

– для фізичних осіб: копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

– для юридичних осіб:  копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу, міни, дарування, довічного утримання тощо), та/або свідоцтво про право власності видане органом приватизації, та/або свідоцтво про право власності надане органом місцевого самоврядування та/або рішення суду, третейського суду про визнання права власності на об’єкт нерухомого майна та /або свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом тощо;

– документи, визначені статтею 126 Земельного кодексу України, які підтверджують право на земельну ділянку: подається нотаріально завірена копія у разі, якщо до придбання замовником пропонується житловий будинок. У разі подання документа старого зразка подається документ, який засвідчує наявність кадастрового номера земельної ділянки, реєстрація якої проведена в Державному реєстрі речових прав.

–  довідка про конкретне користування частиною будинку, правовий документ або висновок  БТІ про технічну можливість поділу та виділення частини в натурі у разі придбання частини житлового будинку.

– технічний паспорт на житло;

– звіт про незалежну оцінку майна;

–  рішення органу опіки та піклування про дозвіл на продаж житла, право власності в якому належить малолітній (неповнолітній) дитині;

– довідка (або довідки) про відсутність заборгованості по сплаті всіх житлово-комунальних послуг, чинна (чинні) на дату подання документів;

– довідка з обслуговуючого банку про наявність рахунку (з чітко визначеними реквізитами) на ім’я учасника (продавця об’єкта) для перерахування (покупцем об’єкта) коштів за придбання житла, чинна на дату подання документів.

5.3. Оплата послуг по оформленню договору купівлі-продажу покладається на продавця.

5.4. Пропозиції оцінюються на предмет відповідності умовам відбору (поданого оголошення), за результатами чого Комісією обирається найкраща пропозиція житла, відповідно до якої Постраждалі особи надають свою письмову згоду.

5.5. Пропозиції, надіслані з порушенням вимог, визначених у оголошенні та п.5.2 Положення не приймаються та не розглядаються.

5.6.  Результати проведення відбору повідомляються всім учасникам що брали участь у відборі пропозицій для придбання житла Постраждалим особам .

5.7. В разі надання пропозицій в меншій кількості від потреби в придбанні житла, або у разі відхилення поданих пропозицій Комісією та/або Постраждалими особами оголошується повторний прийом пропозицій. Попередній учасник відбору має право повторно подати свої пропозиції для участі.

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                                             С.А. Ясінський

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ