Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова

  • 10.04.2019

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я

№13-LІ-VІІ

від 04.04.2019 року

 

Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова

 

З метою належного утримання та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Фастова, керуючись ст. 9, ст. 12, ст. 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова згідно з додатком 1.
  2. Затвердити примірний ДОГОВІР про пайову участь (внесок) замовника у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів згідно з додатком 2.
  3. Визнати такими, що втратили чинність:

– рішення міської ради від 09.02.2012 р. № 27-XVIII-VI «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури м.Фастова»;

– рішення міської ради від 30.08.2017 року № 37-ХХХІ –VІІ «Про внесення змін до рішення Фастівської міської ради від 09.02.12 р. № 27-ХХІІ-VІ «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова»».

  1. Це рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення на веб-сайті Фастівської міської ради.
  2. Контроль за виконанням цього рішенням покласти на постійну комісію з питань підприємницької діяльності, інвестицій, міжнародних зв’язків, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі, міського голову та першого заступника міського голови.

 

Міський голова                                                                           М.В. Нетяжук

 

 

 

Додаток 1

до рішення міської ради

№13-LІ-VІІ

від 04.04.2019 року

 

Порядок

залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  • Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова (далі – Порядок) розроблено на підставі Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» і визначає порядок та умови залучення коштів для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів з урахуванням функціонального призначення об’єктів будівництва.
  • Цей Порядок регулює організаційно-правові та економічні відносини, пов’язані із порядком залучення, розрахунку розміру і використанням коштів замовників об’єктів будівництва при оформленні договорів про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури у зв’язку з будівництвом (реконструкції, реконструкції з добудовою та надбудовою, капітального ремонту) будь-яких об’єктів містобудування на території міста Фастова з метою стимулювання інвестиційної діяльності та створення сприятливих умов для розвитку інфраструктури міста Фастова.

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

 

Для цілей Порядку наведені терміни вживаються в наступному значенні:

  • 1. Замовник будівництва– юридична (фізична) особа – суб’єкт містобудування, що одержує дозвільні документи на проектування та будівництво, здійснює замовлення проектно-кошторисної, землевпорядної документації, має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) та будівництва (реконструкції, реконструкції з добудовою та надбудовою, капітального ремонту) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.
  • 2. Будівництво – спорудження нових об’єктів громадського, виробничого та іншого комерційного призначення, їх реконструкція, розширення, добудова, реставрація, відбудова та відтворення втраченої історичної забудови, капітальний ремонт будинків, споруд та інших об’єктів, їх перепрофілювання, переобладнання, технічне переоснащення.

2.3. Об`єкти будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, комунікації, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.

2.4. Об’єкт містобудування – територія міста Фастова, його частини та окремі земельні ділянки; функціональні території (зони) міста (житлової і громадської забудови, виробничі, рекреаційні, комунальні, історико-архітектурна та інші); будинки і споруди, їх комплекси; комунікації та споруди інженерної і транспортної інфраструктури; об’єкти архітектурної діяльності, об’єднані спільною планувальною структурою, об’ємно-просторовим рішенням, інженерно-транспортною інфраструктурою в межах міста, його функціональної зони, житлового району, мікрорайону (кварталу), приміської зони.

2.5. Пайова участь – участь замовника у розвитку інфраструктури міста у вигляді перерахування до міського бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, яка сплачується до прийняття об’єкта в експлуатацію (далі – пайовий внесок).

2.6. Інженерно-транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій.

2.7. Соціальна інфраструктура – комплекс закладів та інших об’єктів загального користування, призначених для задоволення соціальних, культурних, освітніх, медичних та інших потреб громадян.

2.8. Вартість будівництва – загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта містобудування, визначена згідно з державними будівельними нормами, без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, та повинна мати висновок Державної інвестиційної експертизи.

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається виходячи із затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України показників опосередкованої вартості спорудження житла, розрахованої на дату укладання договору про залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури – для багатоповерхових житлових будинків або на підставі експертної оцінки, проведеної у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 р. № 1891 «Про затвердження Методики оцінки майна», що множиться на загальну площу об’єкта будівництва.

У разі визначення вартості будівництва об’єкта на підставі експертної оцінки, оцінка проводиться за кошти замовника.

2.9. Реконструкція (реконструкція з добудовою/прибудовою) – проведення будівельних робіт в цілях зміни існуючих техніко-економічних показників об’єкту і підвищення ефективності його використання, що передбачають: реорганізацію об’єкта, зміну геометричних розмірів і технічних показників, капітальне будівництво, прибудови, добудови, надбудови, розбирання та посилення тримальних конструкцій, переобладнання горищного приміщення під мансарду, будівництво та реконструкцію інженерних систем і комунікацій тощо.

2.10. Добудова (розширення) – комплекс будівельних робіт, пов’язаних зі спорудженням додаткових до існуючих приміщень, будівель, споруд, що будуються за окремими проектами.

2.11. Договір про пайову участь (внесок) замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі – Договір) – юридичний документ, що містить зобов’язання замовника будівництва – суб’єкта господарювання в повному обсязі, частинами або єдиним платежем сплатити пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста, порядок і терміни її сплати та відповідальність сторін.

2.12. Будинки житлового фонду соціального призначення – житло всіх форм власності (крім соціальних гуртожитків) житлового фонду соціального призначення, що безоплатно надається громадянам України, які потребують соціального захисту, на підставі договору найму на певний строк.

2.13. Інші терміни вживаються в розумінні, визначеному нормативними актами України.

 

  1. СФЕРА ДІЇ ПОРЯДКУ

 

  • Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у м. Фастів, зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених п. 3.3.
  • Дія Порядку поширюється на всіх замовників будівництва, незалежно від форми власності, які здійснюють будівництво об’єктів виробничого та невиробничого призначення на території міста Фастова.
  • До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва:

1) об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

5) об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

6) об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;

7) об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

8) об’єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів;

9) об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);

10) об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків;

11) об’єктів релігійно-культового призначення.

  • При сплаті коштів за набуття права оренди земельної ділянки шляхом аукціону (конкурсу) замовник не звільняється від пайової участі.
  • Встановлений міською радою для замовників розмір пайової участі не може перевищувати граничний розмір пайової участі, встановлений згідно законодавства.

Розмір пайової участі (внеску) замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів становить:

– 10 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для нежитлових будівель та споруд;

– 5 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для реконструкції, розширення, добудови, реставрації і капітального ремонту нежитлових будівель та споруд;

– 4 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для житлових будинків;

– 2 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для реконструкції, розширення, добудови, реставрації і капітального ремонту житлових будинків.

 

  1. ПОРЯДОК ТА УМОВИ РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ) ІНВЕСТОРІВ (ЗАМОВНИКІВ) У РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ М. ФАСТІВ

 

  • Пайова участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів полягає у перерахуванні замовником до міського бюджету коштів для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту згідно з Договором.
  • Підставою для сплати пайової участі (внеску) замовником є договір про пайову участь (внесок) замовника у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів, укладений замовником із виконавчим комітетом Фастівської міської ради на підставі письмового звернення замовника.
  • Підготовка проекту договору покладається на управління економіки та міжнародного співробітництва і юридичне управління Фастівської міської ради та її виконавчого комітету.
  • Величина пайової участі у розвитку інфраструктури визначається у договорі, укладеному виконавчим комітетом Фастівської міської ради із замовником будівництва об’єктів, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.
  • Договір про пайову участь (внесок) замовника у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів укладається не пізніше 15-ти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта в експлуатацію на підставі звернення замовника про укладення Договору та поданих документів:
  • декларації про початок будівельних робіт об’єкта;
  • зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єкта, а в разі його відсутності – звіту про експертну оцінку основних фондів, які вводяться в експлуатацію, станом на час подання документів або іншого документа, у якому відображено кошторисну вартість будівництва об’єкта, визначену згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;
  • копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та/або Статуту для юридичних осіб;
  • інформація про банківські реквізити (розрахунковий рахунок, банк, МФО).
  • пропозиції щодо строків (графік) сплати пайової участі, викладені у тексті звернення.

–        інші документи, за необхідності.

Істотними умовами договору про пайову участь є:

  • розмір пайової участі;
  • строк (графік) сплати пайової участі;
  • відповідальність сторін;
  • розрахунок величини пайової участі забудовників.
    • Форма примірного договору про пайову участь (внесок) замовника у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів затверджується рішенням Фастівської міської ради. Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі забудовників у розвиток інфраструктури м. Фастів, який визначається у грошовому виразі відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, а в разі його відсутності – звіту про експертну оцінку основних фондів, які вводяться в експлуатацію або іншого документа, у якому відображено кошторисну вартість будівництва об’єкта, визначену згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій.
    • У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається виходячи із затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України показників опосередкованої вартості спорудження житла, розрахованої на дату укладання договору про залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури – для багатоповерхових житлових будинків або на підставі експертної оцінки, проведеної у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 р. № 1891 «Про затвердження Методики оцінки майна», що множиться на загальну площу об’єкта будівництва.

У разі визначення вартості будівництва об’єкта на підставі експертної оцінки, оцінка проводиться за кошти замовника.

  • Розмір пайової участі (внеску) замовника у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення (заяви) замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об’єкта містобудування.
  • Проведення розрахунку величини пайової участі забудовників у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів покладається на управління економіки та міжнародного співробітництва, а у разі необхідності комісією з питань визначення величини пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури м. Фастів, яка затверджується розпорядженням міського голови.
  • Пайовий внесок сплачується в повній сумі єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором на підставі відповідного звернення (заяви) замовника.
  • Суб’єкти господарської діяльності, що здійснюють будівництво, мають право на розстрочення сплати пайових внесків на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста.
  • Підставою для розстрочення таких платежів є письмова заява замовника будівництва. Заява має містити інформацію про суму та термін розстрочення сплати відповідних платежів.
  • Сплата розстрочених сум здійснюється згідно із графіком, що є невід’ємною частиною Договору.
  • Граничний термін сплати пайового внеску на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста до прийняття об′єкта в експлуатацію.
  • Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію без сплати пайової участі в повному обсязі не звільняє замовника від обов’язку її сплати.
  • У разі порушення строку погашення частини платежу, передбаченого графіком, замовник будівництва сплачує виконавчому комітету Фастівської міської ради пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого боргу. Прострочення погашення частини платежу більш як на шістдесят календарних днів є підставою для припинення розстрочення. Залишок платежу підлягає стягненню у порядку, встановленому законом.
  • У разі зміни замовника розмір пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником відповідно до укладеного ним договору про пайову участь.

 

  1. МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ ПАЙОВОГО ВНЕСКУ ЗАМОВНИКІВ У СТВОРЕННІ ТА РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

М. ФАСТІВ

 

  • Розмір пайового внеску замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів розраховується за формулою:

 

ПУ = ЗКВБ х ВПУ %, де

ПУ — пайова участь;

ЗКВБ — загальна кошторисна вартість будівництва;

ВПУ % — величина пайової участі від загальної кошторисної вартості будівництва, визначена п.3.5 цього ПОРЯДКУ.

 

 

  1. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ) У СТВОРЕННІ ТА РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

М. ФАСТІВ

 

  • Кошти, отримані як пайова участь, використовуються виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Фастова.
  • Рішення щодо розподілу та цільового використання коштів пайової участі приймає міська рада при затвердженні бюджету та програм соціально-економічного розвитку на кожний рік.
  • Забороняється вимагати від Замовника надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень), у тому числі шляхом їх викупу, крім випадків, визначених п. 5 ст. 30 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
  • У відповідності до ч. 5 ст. 30 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються в комунальну власність.

 

  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

7.1. У випадку внесення змін в законодавчі акти України, що регулюють питання сплати пайової участі, цей порядок продовжує діяти в частині, що не суперечить чинному законодавству.

7.2. Спори, пов’язані з пайовою участю (внеском) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються в судовому порядку.

7.3. Відповідальність за своєчасне надання документації в повному обсязі для виконання Розрахунку до виконавчого комітету Фастівської міської ради покладається на Замовника.

7.4. У випадках, не врегульованих у зазначеному Порядку, застосовуються норми чинного на момент укладення договору законодавства.

7.5. У випадку внесення змін до чинного законодавства, регуляторних актів місцевого значення, а також прийняття нових нормативно-правових актів відповідні зміни вносяться і до цього Порядку.

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                         С.А.Ясінський

 

 

Додаток 2

до рішення міської ради

№13-LІ-VІІ

від 04.04.2019 року

 

 

ДОГОВІР

про пайову участь (внесок) замовника у створенні та розвитку

інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів

 

м. Фастів                                                                                    «____» _________ 20___ р.

 

Виконавчий комітет Фастівської міської ради, в особі міського голови ______________________________________________________________, що діє на підставі Законів України «Про місцеве  самоврядування в Україні» ст. 30, 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з одного боку, іменований далі «Виконком» і                                                                                                                                                     (вказати прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи, фізичної особи – підприємця або повну назву юридичної особи)

, іменований далі «Замовник» з іншого боку, разом іменовані «Сторони», уклали цей Договір про настурне:

 

І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

1.1. Предметом даного Договору є пайовий внесок Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів при здійсненні будівництва об’єкта містобудування на умовах, зазначених цим Договором.

1.2. Назва та місце розташування об’єкта містобудування ____________________

(зазначається назва та місце розташування обєкту згідно з декларацією про початок будівельних робіт)

1.3. Цільове призначення об’єкта містобудування___________________________

(згідно з декларацією про початок будівельних робіт)

 

ІІ. CУМА ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

 

2.1. Замовник перераховує кошти на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів у розмірі ___________грн. (сума прописом) єдиним платежем (частинами за графіком) на рахунок міської ради відповідно до Розрахунку розміру пайового внеску у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів у строк до «____» _________ 20___ року (число, місяць, рік, до якого має бути здійснено оплату).

2.2. Величина пайової участі визначається на підставі:

– документів, які підтверджують фактичну вартість об’єкту будівництва;

– розміру пайової участі у розвиток інфраструктури м.Фастів, затвердженого рішенням сесії Фастівської міської ради від «____» ________ 20___ р. № _______________ «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку міста Фастова» у розмірі ___%.

2.3. Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок за наступними реквізитами: р/р ____________, код _________, МФО ____________, банк одержувача: ____________________________.

2.4. Пайовий внесок сплачується в проміжок часу з моменту отримання документів, на підставі яких здійснюватимуться будівельні роботи, до дати прийняття об’єкту в експлуатацію в порядку, визначеному у Розрахунку.

2.5. Відмова уповноваженого органу у прийнятті об’єкта в експлуатацію не вважається сторонами підставою для невиконання чи неналежного виконання Замовником обов’язку по сплаті пайового внеску.

2.6. При збільшенні кошторисної вартості будівництва об’єкта, а відтак, і остаточної величини пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста сторони здійснюють коригування суми пайового внеску шляхом укладення додатку до Договору. Такий додаток розробляється і підписується сторонами у 10-ти денний термін з моменту виникнення зазначених обставин.

 

ІІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

3.1. Сторона 1 має право:

3.1.1. Вносити зміни в умови даного Договору в межах чинного законодавства України.

3.1.2. Здійснювати контроль додержання Замовником умов даного Договору.

3.1.3. Вимагати від Замовника будівництва своєчасної та у повному обсязі сплати пайової участі (внеску) у розвиток інфраструктури м. Фастів.

3.2. Сторона 1 зобов’язується:

3.2.1. Провести розрахунок розміру пайового внеску Замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова.

3.2.2. Використовувати кошти, перераховані як пайовий внесок у розвитку інфраструктури міста Фастова, у відповідності до цільового призначення.

3.2.3. Своєчасно повідомити Замовника про зміну реквізитів для сплати пайового внеску.

3.3. Сторона 2 має право:

3.3.1. Звернутися до Виконкому з клопотанням про внесення змін до даного Договору.

3.3.2. Вимагати виконання зобов’язань за цим Договором, а також чинного законодавства з питань пайового внеску у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

3.4. Сторона 2 зобов’язується:

3.4.1. Здійснювати сплату пайового внеску у терміни та в порядку, визначеному п.2.1 Договору і додатками до нього.

3.4.2. Утримуватися від рішень та дій, направлених на навмисне заниження величини пайового внеску чи відтермінування строків сплати пайового внеску.

3.4.3. Внести на відповідний рахунок кошти пайового внеску у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Фастова відповідно до розрахунку, який є невід’ємною частиною даного Договору. Величина пайового внеску становить______ грн. ______ коп. (вартість прописом), яка повинна бути сплачена Замовником до «_____» ____________ 20____ р. (дата, місяць, рік, до якого має бути здійснено оплату).

3.4.2. Забудовник разом з генеральним проектувальником несуть повну відповідальність за достовірність наданої інформації (документів) щодо вартості об’єкта будівництва.

3.4.3. Забезпечити виконання відповідних технічних умов та зовнішнього благоустрою до введення об’єкта в експлуатацію.

3.4.4. Дотримуватись під час будівництва вимог проекту та Правил благоустрою м. Фастів.

3.4.5. У разі порушення умов Договору сплатити штрафні санкції.

3.5. Сторони також мають інші права та обов’язки, визначені чинним законодавством України.

 

ІV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

4.1. За невиконання та/або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

4.2. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком дії непереборної сили, що виникла під час дії Договору в результаті подій надзвичайного характеру (землетрус, повінь, пожежа, страйк, військові дії, тощо), що зобов’язана Сторона не могла ні передбачати, ні запобігти цим діям.

4.3. Вказані в п.4.2. Договору події повинні бути підтверджені торгово-промисловою палатою України.

4.4. У разі порушення строку погашення частини платежу, передбаченого графіком, замовник будівництва сплачує виконавчому комітету Фастівської міської ради пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого боргу. Прострочення погашення частини платежу більш як на шістдесят календарних днів є підставою для припинення розстрочення. Залишок платежу підлягає стягненню у судовому порядку (даний пункт договору застосовується у разі розстрочки сплати розміру пайової участі (внеску) у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів).

4.5. У разі несплати Замовником у тридцятиденний термін з моменту виникнення у нього обов’язку по сплаті або сплати ним пайового внеску не в повному обсязі, останній сплачує штраф у розмірі 10 (десяти) відсотків від суми несплаченого зобов’язання.

4.6. У разі ухилення Замовника від підписання додатку до Договору, передбаченого у п.2.6. Договору, він сплачує штраф у розмірі 10% суми, вказаної у розрахунку пайового внеску.

4.7. Сплата штрафних санкцій не звільняє Замовника від виконання зобов’язань.

4.8.  Відповідальність за достовірність наданих для розрахунку даних несе Замовник.

 

  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

 

5.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками та діє до повного виконання визначених в ньому зобов’язань.

 

  1. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

 

6.1. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього Договору або у зв’язку з тлумаченням його положень, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

6.2. Сторони визначають, що всі ймовірні претензії за Договором повинні бути розглянуті Стороною протягом десяти календарних днів з моменту отримання претензії.

6.3. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього Договору або у зв’язку з тлумаченням його положень, вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

VIІ. ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗМІНИ АБО РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

 

7.1. Зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється додатковим договором до цього Договору. Додаткові договори є невід’ємними частинами цього Договору і мають юридичну силу у разі, якщо вони вчинені у тій самій формі, що й Договір.

7.2. Розірвання, зміна умов або одностороння відмова від цього Договору в односторонньому порядку не допускається.

 

VIII. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

 

8.1. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов’язки за цим Договором третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони.

8.2. Сторони зобов’язуються протягом п`яти робочих днів повідомляти одна одну про зміну банківських, поштових чи інших реквізитів.

8.3. Замовник стверджує, що для належної реалізації цілей, визначених цим Договором, він обізнаний з Порядком залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова, яке затверджене рішенням  Фастівської міської ради від «_____» ____________ 20___р. № ______________.

8.4. Цей Договір складений при повному розумінні Сторін його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу,  по одному для кожної із Сторін.

8.5. Цей Договір укладено Сторонами добровільно.

 

  1. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

 

Виконавчий комітет

Фастівської міської ради

Адреса_____________________________

Р/р_________________________________

в___________________________________

МФО______________

Код ЄДРПОУ_______________

Тел./факс___________________

 

 

Міський голова /______________ (П.І.Б.)

 (підпис)

М.П.

Замовник

___________________________________

___________________________________

___________________________________

 

 

 

 

 

 

________________ /____________ (П.І.Б.)

(підпис)

М.П.

 

 

 

Секретар міської ради                                                                                          С.А.Ясінський

 

 

Додаток 1

до Договору

від «___» _____________ 20___р. № ______

 

РОЗРАХУНОК

ВЕЛИЧИНИ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ) У СТВОРЕННІ ТА РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУТКУРИ М. ФАСТІВ

м. Фастів                                                                               від  «_____» ___________20__р.

 

Виконавчий комітет Фастівської міської ради, в особі міського голови ___________________________, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 30,40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», (надалі – Виконком) та                                                                                                                                  _______

                          (вказати П.І.Б. фізичної особи, фізичної особи – підприємця або повну назву юридичної особи)

який діє на підставі Статуту (або свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця для підприємця), (надалі-Замовник), домовилися про таке:

 

  1. Затвердити розрахунок розміру пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Фастова, у зв’язку з будівництвом об’єкта ___________________________________________, що знаходиться за адресою: ___________________________________, який є грошовим виразом відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта або іншого документа, який підтверджує фактичну вартість об’єкту будівництва установленого відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова, затвердженого  додатком 1 до рішення сесії Фастівської міської ради від «___» _________ 20___ р. № ____________ (далі – Порядок).

 

  1. Внесення коштів у вигляді пайової участі здійснюється Замовником єдиним платежем (або окремими частинами). (зазначається частини і строки сплати).

 

  1. Підставою для здійснення розрахунку є надані Замовником документи, які підтверджують фактичну вартість об’єкту будівництва, а саме ________________________.

 

  1. Згідно з наданими Замовником документами вартість об’єкта будівництва становить: _____________ (  _____________) гривень.

    цифрами                           прописом

 

5.Б удівництво інженерних мереж та/або об’єктів, які Замовник має побудувати за межами своєї земельної ділянки згідно з технічними умовами, вартість яких має бути враховано під час розрахунку розміру пайової участі в розвитку інфраструктури міста, на момент підписання цього документа передбачено: (перелічуються мережі та/або об’єкти, або зазначається, що таке будівництво не передбачено).

 

  1. Розмір пайового внеску замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів розраховується за формулою:

 

ЗКВБ х ВПУ % = ПУ

 

де, ПУ — пайова участь, грн.;

ЗКВБ — загальна кошторисна вартість будівництва, грн.;

ВПУ % — величина пайової участі від загальної кошторисної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова.

 

  1. Розмір пайової участі (внеску) замовника у створенні та розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів по об’єкту «______________________________________» становить ___________ грн.

 

  1. Цей Додаток складено у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий — у виконавчому комітеті Фастівської міської ради. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів, набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом усього періоду дії основного Договору.

 

 

Виконавчий комітет

Фастівської міської ради

 

 

Міський голова /______________ (П.І.Б.)

 (підпис)

М.П.

Замовник

___________________________________

 

 

________________ /____________ (П.І.Б.)

(підпис)

М.П.

 

 

 

Секретар міської ради                                                                                          С.А.Ясінський

 

 

 

Додаток 2

до Договору

від «___» __________ 20___р. № ______

 

ГРАФІК

СПЛАТИ КОШТІВ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ (ВНЕСКУ) У СТВОРЕННІ ТА РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ М. ФАСТІВ

(у випадку розстрочки сплати пайової участі (внеску) 

 

м. Фастів                                                                                        від  «_____» ___________20__р.

 

Виконавчий комітет Фастівської міської ради, в особі міського голови ___________________________, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 30,40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», (надалі – Виконком) та                                                                                                                                  _______

                          (вказати П.І.Б. фізичної особи, фізичної особи – підприємця або повну назву юридичної особи)

який діє на підставі Статуту (або свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця для підприємця), (надалі-Замовник), відповідно до умов Договору про пайову участь (внесок) у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів по об’єкту  ___________________________________________ домовилися про таке:

                                         (назва згідно з декларації про початок будівельних робіт)

 

1.Оплату за Договором буде здійснено окремими частинами в такому розмірі та у строки:

 

Термін надходження коштів Сума грн.
1

 

  1. Цей Додаток складено у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий — у виконавчому комітеті Фастівської міської ради. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Фастів від «_____»__________20____р. № ____________, набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом усього періоду дії основного Договору.

 

Виконавчий комітет

Фастівської міської ради

 

 

Міський голова /______________ (П.І.Б.)

 (підпис)

М.П.

Замовник

___________________________________

 

 

________________ /____________ (П.І.Б.)

(підпис)

М.П.

 

 

Секретар міської ради                                                                                          С.А.Ясінський

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

 

Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 05.02.2018 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова».

Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.

Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.111,

тел. 6-02-14

 

05.02.2018 року

 

 

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Фастівської міської ради

«Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова»

 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

 

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання:

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог статей 8, 9, 31-38 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308.

Цей документ містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття регуляторного акту – рішення Фастівської міської ради «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова».

З метою забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів було прийнято Закон України “Про регулювання містобудівної діяльності”, стаття 40 даного Закону не встановлює чітко розмір пайової участі замовника у створенні і розвитку інфраструктури міста для об’єктів будівництва. Не прописано чіткий порядок залучення даних коштів до бюджету міста. Необхідність прийняття рішення про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова виникла у зв’язку з необхідністю комплексного рішення багатьох проблем, пов’язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об’єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою населених пунктів фінансується за рахунок коштів міського бюджету. Пайові внески замовників за право реалізувати проект будівництва на території м. Фастів дають можливість зменшити витрати міського бюджету на відновлення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, а також залучити замовників до благоустрою м. Фастів.

Діючий на теперішній час Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова, який був прийнятий, як додаток 1 до рішення Фастівської міської ради від 09 лютого 2012 р. № № 27-XVIII-VI і продовжує свою дію з року в рік, потребує перегляду у зв’язку із змінами у правовому полі у сфері містобудування. У зв’язку з цим та відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою дотримання принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, розроблено проект рішення для проведення процедури оприлюднення та обговорення.

Важливість проблеми при затвердженні Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова полягає в необхідності наповнення місцевого бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати коштів пайової участі у розвитку інфраструктури  м. Фастів на вирішення проблем, пов’язаних з поліпшенням інфраструктури міста, її технічного стану та подальшим оновленням.

Враховуючи вищевикладене, розроблено проект рішення «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку міста Фастова».

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи Так Ні
Громадяни +
Держава +
Суб’єкти господарювання +
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* +

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

Згідно зі ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на зміни в діючому законодавстві в сфері містобудівної діяльності, економічних показників необхідно розробити новий Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова.

 

  1. Цілі державного регулювання

 

Цілі державного регулювання, безпосередньо пов’язані з розв’язанням проблеми:

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.

Основними цілями регулювання є:

– реалізація державної політики у сфері регулювання містобудівної діяльності;

– реалізація повноважень органів місцевого самоврядування;

– удосконалення взаємовідносин між органами місцевого самоврядування та замовниками будівництва(суб’єктами господарювання та громадянами);

– вставлення більш прозорого та чіткого врегулювання порядку залучення, розрахунку розміру і використання  коштів пайової участі  у розвитку інфраструктури м. Фастів для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва об’єктів містобудування на території міста;

– залучення коштів замовників на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Фастова;

– забезпечення надходження коштів до міського бюджету для фінансування розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

– забезпечення сприятливих умов та добросовісної конкуренції в будівельній галузі.

 

ІІІ.  Визначення та оцінка способів досягнення визначених цілей

 

  1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1

Невжиття жодних заходів та залишення ситуації без змін

–          не забезпечує досягнення цілей правового регулювання у зв’язку з невідповідністю у повному обсязі існуючого Порядку вимогам чинного законодавства України;

–          іншої альтернативи чинним законодавством України для участі замовників (інвесторів) будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста не передбачено.

Альтернатива 2

Прийняття пропонованого проекту регуляторного акта

–          забезпечує досягнення цілей правового регулювання щодо приведення порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста у відповідність до вимог чинного законодавства України;

–          повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (територіальної громади)

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

 

відсутні альтернатива є неприйнятною, оскільки не в повному обсязі відповідає вимогам чинного законодавства України
Альтернатива 2

 

–          дотримання вимог чинного законодавства України;

–          залучення коштів замовників (інвесторів) будівництва об’єктів (суб’єктів господарювання та громадян) для реалізації заходів, спрямованих на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

–          збільшення надходжень коштів до міського бюджету на  розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

–          залучення інвестицій в економіку міста та поліпшення його соціально-економічного становища.

відсутні, оскільки реалізація акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

 

відсутні сплата пайового внеску в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених існуючим Порядком
Альтернатива 2

 

–          удосконалення взаємовідносин з органами місцевого самоврядування щодо залучення коштів замовників (інвесторів) будівництва об’єктів на території міста у створенні і розвитку інфраструктури міста;

–          залучення коштів замовників (інвесторів) будівництва об’єктів (суб’єктів господарювання та громадян) для реалізації заходів, спрямованих на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

–          покращення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

сплата пайового внеску в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених проектом регуляторного акта

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць об’єктивно визначити неможливо об’єктивно визначити неможливо об’єктивно визначити неможливо об’єктивно визначити неможливо Х
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків об’єктивно визначити неможливо об’єктивно визначити неможливо об’єктивно визначити неможливо об’єктивно визначити неможливо Х

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

 

відсутні сплата пайового внеску в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених існуючим Порядком
Альтернатива 2

 

–          удосконалення взаємовідносин з органами місцевого самоврядування щодо залучення коштів замовників (інвесторів) будівництва об’єктів на території міста у створенні і розвитку інфраструктури міста;

–          створення сприятливих умов для здійснення містобудівної діяльності;

–          зменшення часу на розрахунок та отримання точного розрахунку коштів.

сплата пайового внеску в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених проектом акта

 

Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва об’єктивно визначити не можливо.

 

Сумарні витрати за альтернативами Сума витрат, гривень
Альтернатива 1

 

сплата пайового внеску в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених існуючим Порядком, у розмірі 10 відсотків (5 відсотків – реконструкція, капітальний ремонт) загальної кошторисної вартості будівництва нежитлових будівель та споруд і 4 відсотків (2 відсотки – реконструкція, капітальний ремонт) загальної кошторисної вартості будівництва житлових будинків.
Альтернатива 2

 

сплата пайового внеску в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених проектом акта, у розмірі, який не перевищує 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва нежитлових будівель та споруд і 4 відсотків (2 відсотки – реконструкція, капітальний ремонт) загальної кошторисної вартості будівництва житлових будинків.

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності  (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1

 

1 у разі залишення існуючого Порядку проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставлених цілей
Альтернатива 2

 

4 у разі прийняття проекту акта, задекларовані ним цілі можуть бути досягнуті повною мірою стосовно приведення Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова у відповідність до вимог чинного законодавства України; встановлення прозорого і чітко врегульованого порядку та умов залучення, розрахунку розміру і величини пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, а також здійснення контролю за її сплатою; забезпечення збільшення надходжень коштів до міського бюджету для фінансування розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

 

Рейтинг результа-тивності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 2

 

у разі прийняття проекту акта, вигода для територіальної громади полягатиме в приведенні Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста у відповідність до вимог чинного законодавства України та збільшенні надходжень коштів до міського бюджету для фінансування розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, а для громадян – у покращенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Суб’єкти господарювання отримають прозорий і чітко врегульований порядок та умови залучення, розрахунку розміру і величини пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, а також здійснення контролю за її сплатою. у разі прийняття проекту акта, територіальна громада не нестиме ніяких матеріальних та інших витрат. Громадяни та суб’єкти господарювання сплачуватимуть пайовий внесок в разі здійснення будівництва об’єктів у випадках, передбачених проектом акта. у разі прийняття проекту акта, задекларовані ним цілі будуть досягнуті повною мірою, що повністю забезпечить потребу у вирішенні проблеми та зникне її неврегульованість

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/ причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1

 

ситуація залишається без змін, проблема не вирішується Х
Альтернатива 2

 

прийняття проекту акта забезпечить повною мірою досягнення задекларованих ним цілей стосовно приведення Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста у відповідність до вимог чинного законодавства України; встановлення прозорого і чітко врегульованого порядку та умов залучення, розрахунку розміру і величини пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста деякий час на дію запропонованого регуляторного акта може впливати низька обізнаність суб’єктів, на яких поширюється дія цього акта, та відмінність регулювання, що пропонується, з існуючим регулюванням

 

  1. V. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

 

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території міста Фастова, проведених консультацій, нарад та зустрічей, основним механізмом, яке забезпечить розв’язання визначеної проблеми є затвердження запропонованого проекту регуляторного акту.

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:

Розробка проекту рішення Фастівської міської ради «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку міста Фастова» та АРВ до нього.

Проведення консультацій з суб’єктами господарювання.

Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій і зауважень.

Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради.

Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

 

  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями встановлювати відсоткові ставки для визначення розміру пайової участі, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Тест малого підприємництва не здійснюється у зв’язку з тим, що об’єктивно визначити кількість суб’єктів господарювання неможливо.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Запропонований термін дії акту:

Необмежений.

 

Обґрунтування запропонованого терміну дії акта:

Термін дії регуляторного акту необмежений, проте можливий вплив зовнішніх чинників, а саме внесення змін до законодавчих і нормативно-правових актів. У такому разі регуляторний акт буде переглянуто із внесенням до нього відповідних змін або його скасуванням.

 

VIII.  Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Основними показниками результативності акта є:

Якісні показники результативності:

  • забезпечення виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
  • упорядкування нормативно-правової бази;
  • удосконалення механізму залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
  • урегулювання спірних питань, що виникають у зв’язку з сплатою пайової участі у розвитку інфраструктури міста.

Кількісні показники результативності:

1          Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (од.);

2          Кількість замовників, що звернулися з метою укладання договору на пайову участь, од.;

3          Кількість укладених договорів про залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, шт. ;

4          Кількість суб’єктів господарювання, звільнених від сплати пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, од. ;

5          Розмір додаткових надходжень до місцевого бюджету від сплати пайової участі на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

6          Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб. ;

7          Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, %.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися виконавчим комітетом Фастівської міської ради.

Метод проведення відстеження результативності:

Статистичний.

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

Статистичні

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом проведення базового та повторного відстеження.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту, повторне – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше, як через два роки, та періодичне – раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

 

Начальник управління                                       

економіки та міжнародного співробітництва                                                 А.С.Рябоконь

 

 

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту

проекту рішення Фастівської міської ради

«Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова»

 

Виконавець заходів з відстеження – Управління економіки та міжнародного співробітництва.

 

Мета прийняття акту: Проект рішення Фастівської міської ради «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова» розроблено з метою реалізації державної політики у сфері регулювання містобудівної діяльності, реалізації повноважень органів місцевого самоврядування, удосконалення взаємовідносин між органами місцевого самоврядування та замовниками будівництва (суб’єктами господарювання та громадянами), встановлення більш прозорого та чіткого врегулювання порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Фастів для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва об’єктів містобудування на території міста, забезпечення сприятливих умов та добросовісної конкуренції в будівельній галузі.

 

Строк виконання заходів з відстеження – 5 днів (08.01.18 – 12.01.18 рр.).

 

Тип відстеження – базове.

 

Метод одержання результатів відстеження результативностіаналіз статистичних даних.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності:

Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

Показники результативності 2016 р. 2017 р.
1 Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту  (шт.) * *
2 Кількість замовників, що звернулися з метою укладання договору на пайову участь, од. 9 4
3 Кількість укладених договорів про залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, шт. 9 3
4 Кількість суб’єктів господарювання, звільнених від сплати пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, од.
5 Розмір додаткових надходжень до місцевого бюджету від сплати пайової участі на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста 374 353,97 32 322,50
6 Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб. 1 1
7 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, % 100 100

 

*Примітка: Інформація щодо суб’єктів господарювання на яких поширюється дія даного регуляторного акту – відсутня (кількість об’єктивно визначити неможливо).

 

Висновки та рекомендації

 

Прийняття рішення Фастівською міською радою «Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Фастова» дасть можливість удосконалити взаємовідносин між органами місцевого самоврядування та замовниками будівництва (суб’єктами господарювання та громадянами) та встановити більш прозорий та чіткий Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Фастова для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва об’єктів містобудування на території міста.

За результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення засідання міської ради.

Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

Начальник управління                                       

економіки та міжнародного співробітництва                                                 А.С.Рябоконь

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ