Уроки  за STEM-технологією

 10 грудня 2019 року у Фастівському академічному ліцеї №2 відбувся семінар-практикум для  вчителів зарубіжної літератури міста  «STEAM-освіта на уроках зарубіжної літератури: особливості впровадження» (вчителі Дячун Т.А., Малицька В.О.).

Тамара Антонівна та Валентина Олександрівна запропонували колегам розпочати знайомство із новорічного привітання та відгадування загадок. Жуковська Н.О., методист Центру інноваційних освітніх технологій, ознайомила присутніх з нормативно-правовими документами STEM-освіти.

Учні 11-х класів представили результати своєї роботи у STEM-проєкті за твором Р. Рільке «Орфей, Еврідіка і Гермес», де було досліджено різні галузі наук: хімія («Шелак: шкода чи краса?»), біологія («Грибок нігтів»), українська мова (інтерв’ю з лікарем), мистецтво (створено електронну книгу).

В іншому проєкті – «Книга в сучасному житті» – учні-географи презентували найбільш поширені книги, що люблять читати у світі, учні-історики дослідили пам’ятники книгам у світі, а учні-мистецтвознавці підготували Книгу відгуків.

Уроки за STEM-технологією дозволяють не тільки вивчати теоретичний матеріал, але і закріплювати знання за допомогою можливостей практичного застосування різноманітних завдань, які можуть бути настільки цікаві, що їх трудність не викликатиме неприйняття у учнів та сприяє різнобічному розвитку підростаючого покоління.

 

    БІЛЬШЕ НОВИН

    ДИВИТИСЬ