Вчитись – граючи

  • 23.10.2019

22.10.2019 в рамках проєкту «Нова українська школа – новий дитячий садок» вихователі старших груп закладів дошкільної освіти та вчителі 1-х класів закладів загальної середньої освіти Фастова взяли участь в аукціоні педагогічних ідей «Використання ігрових форм освітньої діяльності дошкільників та учнів першого класу». Проходив він на базі Фастівського НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.

Педагоги поділились власним досвідом втілення різноманітних ігрових форм у власній освітній діяльності та оцінили педагогічні надбання своїх колег. Учителі та вихователі поринули в різноманітність ігор під час уроку «Повторюємо числа від 1 до 7» вчителя НВК №3 Кузьмінської О. М. та відчули себе маленькими мандрівниками на занятті «Чарівник і веселка» вихователя НВК №3 Прокопенко Л. В.

Методисти Центру інноваційних освітніх технологій Шуляк В. В. та Машовець Н. С., які є авторами проєкту, наголосили, що важливе місце в реформуванні системи освіти займає проблема наступності між дошкільною та початковою освітою. У дошкільних закладах освіти наступність виявляється, насамперед, у підготовці дитини до школи, а в закладах початкової освіти – у використанні та покращенні уже набутих раніше знань та навичок. Наступність між дошкільною та початковою освітою є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Адже, наступність забезпечує єдність мети, змісту, методів та форм навчання з урахуванням вікових особливостей в дошкільній та початковій ланках освіти.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ